Salı, Mart 09, 2010

sıralamalar kaideyi bozmazmıymış...neymiş??

Rank Prozent Anzahl Suchwort
1 54.26% 51 tahir ile zühre hikayesi
2 11.7% 11 tahir ile zühre
3 5.32% 5 tahir ile zührenin hikayesi
4 2.13% 2 öner yavuz gitar eÄŸitim seti 14 saat full indir
5 2.13% 2 bakırköy pazarı
6 2.13% 2 tahir zühre hikayesi
7 1.06% 1 tahirle zührenin hikayesi
8 1.06% 1 tahirle zühre hikayesi
9 1.06% 1 zührenin ile tahirin hikayesinin özeti
10 1.06% 1 gelde bu rüyayı yor deli gönül mp3
11 1.06% 1 istanbul bakirkoy pazari
12 1.06% 1 bakirköy pazari
13 1.06% 1 gördüm iki kiÅŸi mezar eÅŸiyo türküsü
14 1.06% 1 bakırköy halk pazarı
15 1.06% 1 gördüm iki kiÅŸi mezar eÅŸiyo türküsü video
16 1.06% 1 tahırle zühre ne demektir
17 1.06% 1 bu ÅŸiir kimin
18 1.06% 1 sana gulüm dıyorum ya o gul soldu
19 1.06% 1 tahir ile zühre nin hikayesi
20 1.06% 1 ben nerde bir çift göz gördümse
21 1.06% 1 bunaldim sikildim hayat bu mudur cevap :
22 1.06% 1 bakirköy pazari istanbul
23 1.06% 1 bakirkoy pazari
24 1.06% 1 yumsaklar
25 1.06% 1 bağlamanın hikayesi


efenim bendeniz teeee Nisan 2005´de (bknz. Arsiv) Tahir ile Zühre´nin Hikayesini blogum da yayinlamistim .. tabii o zaman nerden bilebilirdim ki, Volkan Konak albüm cikarip Tahir ile Zühre isimli eseriyle bir Patlama yasayacak???
Volkan dostumla beraber benim blog´da patlama yasadi, albüm cikali beri, bloguma google de arama yaparak gelenlerin büyük kismi bu hikayeyi aradiklari icin geliyorlar ..
Sonra bugün bu siralamayi görünce, dur bide ben arim google dan dedim, ve Tahir ile Zühre nin hikayesi diye aradim, hakikaten benim blog en basta geliyor .. e be cigdem icine mi dogdu, yoksa aptala malum mu oldu da ondan mi yayinladin bu Hikayeyi :)

Blogumun misafirleri, saolun var olun, Hikayeyi ariyonuz, buluyonuz, okuyonuz, insan bi tesekkür etmez mi ama?? verilen emege nerde saygi??
Ben olmasam napardiniz????

:))

Bu arada siralama da 21 no´lu, arama yapan vatandas, madem araniyorsun o halde yüksek müsadenle cevap veriyorum ben: evet, hayat bu dur, bunalsan da sikilsan da bu dur! Simdi arkadasim Sait burda olsa, cok güzel bir cevap verirdi bu soruya, "koy götüne rahvan gitsin derdi" :) (ayip olmadi simdi umarim .. hani azcik argo ya, ama yerinde bi laf ..bence)
Hayat bu dur iste, degerini bil ve hakkini vererek yasa, birseyler degissin istiyorsan, bunu sadece kendin yapabilirsin, kimse senin elinden tutmaz ve senin yerine karar veremez, hayatin senin elinde. Bu yüzden o sorunun cevabini arasanda bulamazsin.

..................................................................................


pardon ne dedin? duyamadim .. istisna mi olcakti o baslikta ki? haaa sanki ben bilmiyodum ...

Hiç yorum yok: