Salı, Mart 09, 2010

uygun Hedaaaye sorunsali ..

hep ayni sorun .. dogum günleri ve uygun hediye ..

Yarin Carola nin dogum günü ve hala ne alacagima karar veremedim, daha dogrusu alacak birsey gelmiyor aklima .. herseye sahip olan bir insani nasil bir hediye ile mutlu edebilirim???
bilemiyorum ...

her seferinde Carola ya hediye alirken, küpe, müpe, incik boncuk aliyorum, seviyor diye, ama her zaman da taki olmaz ki .. olmaz her halde yani ?

Eren Bilgisayar icin yeni mouse almak istiyodu dedi, acaba mouse´mi alsam? ama o da manevi degeri olmayan teknik bisey olcak, erkekler gibi ne o öyle, duygusuz hediyeler, teknik seyler, o da olmaz.
Parfüm olayi da sacma geliyor bana, sahsen bana hediye edilen hic bir parfümü kullanmadim bu güne kadar, genelde bana hediye edileni ben alip ilk firsatta baskasina hediye ederim, aldigim en sacma Parfüm hediyesi, cakma chanel no5´di, hediyeyi bana alan o insan müsveddesini hala bu zevksizliginden dolayi kiniyorum, madem parfüm alacaksin, abi git kaliteli bisey al, ya ne diye bu kadar rezil oluyosun, anlamiyorum?! Paran yoksa zaten almazsin o fiyat seviyesinde ki bir parfümü, ama alabilecek güce sahipken, böyle cimrilik yapip, igrenc kokan bir cakma chanel aliyosan, yuh sana, utan da yerin dibine gir ...

ne alsam acaba yaaaa .. sinav derdin de olmasam kendim biseyler yapim diycem ama bunun icin zamanim da yok ... beraber yaptimiz suriye gezisinin resimlerini cikartirip kolaj neyim gibi bisey mi yapsam?? bu olabilir, biraz üzerinde düsünmem lazim .. iyi bir hediya cikar sanirim ..

Bu gece oniki icin, malum carsambanin ilk dakikalari, bir sürpriz hazirladik, pastaynan, mumnan oniki de kapisinda dikilcez, Eren, Burak, Güncel ve ben :) cok eglenceli olacagindan eminim ... fotografmakinasini hazir da tutmam lazim o anki dumurlugunu bizden sonraki nesillere miras birakmak icin :))) heee cok gerekli bisey .. geyigin dibine vurdum yani ;)

bugün is de telefon durmadan caliyor, sesim kisildi millete laf anlatmaktan, sacma sapan soru soruyolar ya bide, sen nasil üniversite okuyacaksin? diye düyüsünüyorum bazen, en basit islemleri kavrayamayanlar var, anlatirken kafayi yiycek gibi oluyorum, sonra anlayamayinca, yanlis yapinca bana cemkiriyorlar ben sucluymusum gibi, adam olun da gelin be, kac yasinda insanlarsiniz, sorumluluk tasiyin artik yaf ..

iki saat soooona Paydos ...

Hiç yorum yok: