Perşembe, Nisan 22, 2010

Aile boyu Selpak, bir sise Sarap ve sümüklü bir gece ..

alllaaam yaaaa ...
cok kaptirdim kendimi ben bu diziye, hüngür hüngür, salya sümük, gözyasim seller gibi akiyor ya, sanki o Feride benmisim de, bizzat kendim yasiyormusum gibi hissediyorum, üstüne bide üsenmeyip en dokunakli, en can alici sahneleri tekrar tekrar izliyorum!
allaam nasil bir hastaliktir bu, nasil bir illettir ya, aglamaktan zevk aliyorum sanicak herkez ama kendime hakim olamiyorum!

Bir haftadir Canim Ailem in yeni bölümünü bekledim dört gözle, izlememin tek sebebi Feride ile Halim in ask hikayesi, nooolacak, kavusabilecekler mi bu sefer? diye diye icim icimi kemirdi bir haftadir, diyorum cigdem kendine gel, sadece bir dizi ama olmuyooor, kendimi isdeyken Feride ile Halim i düsünürken yakaliyorum, öyle cok hosuma gidiyor ki hikayeleri ve masum asklari, icim sicacik oluyor ya, biliyorum sadece senaryo ama sanki ben misim gibi iste, sahici gibi geliyor, hee tuhaf ama öyle iste :(

diyecek bir tek söz kaliyor, alllahim bana Halim gibi bir koca nasip et :))
(amin demeyeni yakarim ona göre ;) )

sizin de benim gibi havaya girebilmeniz icin, dizide en cok sevdigim Parca ile yapilmis bir klip .. buyrun :



Halim ile Feride / haksizlik degil mi?


ve bu klip te manyak ötesi .. allaaaaam dayanamiyorum gercekten, cok dokunuyor bana, cok fazla icime isliyor ... offff ne aptalim yaaaa ..




Halim ile Feride / Söyleyemedim

izleyip üstüne bide Hüngür hüngür agladim .. pes cigdem pessss .. alti üstü dizi ama gel bide bana sor ..

aklimla ilgili süphelerdeyim .. haberiniz ola ..

1 yorum:

semra özden dedi ki...

Halı yıkama şirketi olarak paylaşımlarınızı çok begendik Sancaktepe halı yıkama olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...