Cuma, Nisan 30, 2010

Bir Sitcomluk malzeme cikar bizden

Bu basliga yakisir sekilde seyler yazacagimdan hic süpheniz olmasin.

Arkadas grubu olarak, aile olma yolunda cok hizla ilerliyoruz , bunu son günlerde daha cok farkettim.

Mesela Güncelin yasadigi hayal kirikligindan, Eren in evini tasimasindan, Carola ile günlük beraber olmamizdan, kimsenin birbirinden cekinmemesinden ve artik aramizda hic bir sinir ve mesafe kalmamasindan.
Dün aksam Carola girecegi sinav icin benimle sözlü calismak icin aksam bana gelecekti, tam bana dogru yola cikmisken Elitza aramis ve bu aksam neler yapmak istedigini sormus, Caro da bana gelecegini söylemis, Elitzanin tepkisi de "aaah ne güzel olmus", Caro da sende gel istiyorsan demis, ve beraber geldiler. Onlar gelmeden önce Eren bendeydi, ki günde minimum 3 kere bana ugrar, sabahtan derse veya ise giderken, ders arasinda, aksam eve gitmeden mutlaka bir kez daha.
Tam Eren ciktiktan sonra Caro ve Elitza geldi, Elitza gelirken Ereni gördüklerini söyledi, bende evet demin burdaydi dedim, o da zaten sasirmadim, artik herkezin sende toplandigina alistim dedi. Aksam onlari yolcu ederken, Elitza sarilip, yine gelmek istedigini söyledi,
bende "tabii ki gel yine, arada cik gel sevinirim, davet etmemizi bekleme dedim, bak görüyorsun, günde mutlaka iki kere gelmen gerekiyor, benim evde kart basman lazim, bi carsiya giderken, bide eve dönerken", katila katila güldük beraber.

Elitza gercekten cok tatli bir kiz, cok zeki, cok agir basli ve anlayisli, inanilmaz hos sohbetli birisi ayrica, malum konusmayi da cok seviyorum :)

Benim yurdun Bodrum katinda Barracuda diye bir Bar var, Sali günleri acik oluyor ve ögrencilerin cogu eglenmeye geliyor.

Bu hafta Sali günü, gece saat 00:00´da dogru kapim caldi, allaaa bu saatte kim dedim, bide baktim Eren le Güncel gelmis. Barracuda ya gideceklermis, bende hazirlanip ceketlerini birakmak istemisler. Aynanin önünde sac bas kontrolü, ellerinde ucuz bira :) evin anahtarini verdim, ben uyurken gelip ceketlerini alabilsinler diye.
Sali günü de Kisir yapmistim, masada duruyordu onlar geldiginde, Eren hayatta Kisira dayanamaz, bogazina kadar tok olsa yine yer, Kisir i görünce heycanlandi, ama yok dedi, simdi agzim sogan kokar en iyisi yemeyim, ama bi taraftan resmen aci cekiyordu yiyemedigi icin. Ama bide, daha yeni yemek yedik tika basa, zaten yiyecek yerim kalmadi diye bahane bulmaya calisiyor.
Ikisi cikti gitti, aradan 45 dakka falan gecti, kapida anahtarin sesini duydum, bide baktim ikisi geri gelmis, eglenceli degilmis, bakmislar sIkIcI gitmeye karar vermisler. Bunlar oturdu, Kisira bir daldilar, sanki kitliktan cikmis, aylarca yemek yüzü görmemisler, sok oldum, bu ne naan dedim, hani siz toktunuz?? sanki önlerinden birisi alacakmis gibi, korkunc bir sekilde talan ettiler Kisir i marul u. Yedikten sonra biri koltugun bir tarafina, biri öbür tarafina yigildi, göbekleri kocaman oldu, bi taraftan göbek sivazlayip bi taraftan ahhh ohh cektiler, bense gülmekten yikildim onlarin bu haline. Eren de hem yiyo, hemde vaay kac zamandir yememistim, cok severim Kisir i diye tezahüratta bulunuyor, en son yine ben yapmistim yemistik beraber, onu anlatiyor.

Bu yemek esnasinda aralarinda ki su ilginc Diyalog olustu:

Eren: abi ya cok severim Kisir i ben
Güncel
: ne o lan sanki hic yemiyomuydun annen yapinca?

Eren: annem Kisir yapmazdi, en fazla Bulgur pilavi yapardi
Güncel: sen ona Anne mi diyorsun hala??

Bu Diyalog da koptum ben, ama yerlerde yattim gülmekten!
Anam dedim, yazin bi kenara bunu, cok komikti. Bizim buna benzer öyle cok Diyaloglarimiz oluyor ki, gercekten her birini yazsak, muazzam bir Dizi formati cikardi :)


Zaten Grupta herkez ayri bir Dizi hastasi, Eren "Lost" ve "friends" hastasi.
Bizi Friends de ki karakterlere benzetiyor, cogu seyi benzer yasadigimizi söylüyor, bazen oturup kurguluyoruz, Eren=Ross, Carola=Rachel, Victoria=Phoebe, Ben=Monica, Güncel=Chandler, Burak=Joe oluyor, tabii dizide ki iliskileri kendimize kurgulamiyoruz, biz daha cok eglence kisminda benziyormusuz, onun disinda sadece arkadasiz, o dizide ki gibi iliskiler agi yok.


Güncelin dizisi "how I met your mother", o da bizi ayri ayri karakterlere benzetiyor, tabii Eren kendini dizide ki Barney olarak görüyor, malum Barney womanizer ya :)) allaaam yaaa, her birimiz ayri bir garip, benim zaten hic normal arkadasim olmadi ki :)


Carola nin alman dizisi var, "Verbotene Liebe (yasak ask)" diye, ve ben hep dalga gecerim, bu dizinin nesini izliyosun diye, hatta baska insanlarin yaninda söyleme sakin, arkadasim bu diziyi izliyor diye utanirim ben, diyorum :)

Sanki kendim ondan daha iyiyim, Canim ailem i izlemeden yasayamam her halde, Yaprak dökümü nü izlemiyorum ama artik, kabak tadi verdi, kim kimle kafam karisti, olaylar cigrindan cikti, zevk vermiyor artik, ama Canim ailem de kendimden geciyorum, sanki Feride benmisim de, direk yasiyormusum gibi oluyor, Erenle bunu konustugumuzda, "aaa evet bende Lost izleyince öyle oluyorum" diyor, gercekten bazi civatalarimiz eksik galiba :)
Türk dizilerin yaninda, polisiye ler benden sorulur ama, CSI lar, Criminal Intent ler, Monk lar vs. vs. vs. :))


Eren in evini Badana yapma islemimiz cok iyi gecti, gecen Pazar saat 13 de basladik ve 16 gibi bitmistik, ama arada bir sürü bisey unuttugum icin eve gidip gelmem gerekti, Boya hala pitir pitir di, duvarda cok belli oluyordu, yine Blender le ezmek zorunda kaldik, hala incelmeyince, evden elek getirip boya yi bir kovadan öbür kovaya, kepce ile aktara aktara ezip eledik, inanilmaz uzun ve yorucu bir isdi, sonra boya kullanilcak kivama gelince, ben büyük fircayla duvarlari boyadim, erene kücük fircayi verdim, oda kapi kenari kuytu köse boyadi, cok eglendik badana yaparken, fotoraf cekinmek icin cok malzeme cikti, üstümüz basimiz boya oldu, en son da yerlere dizimizin üstünde boya lekelerini sildik kakilmis usulü.

Badana yaparken Erene dedim ki "biz kizli erkekli bir grubuz, ama badana ya ben haric kimse gelmedi", face de herkeze bildirmisti eren, evde badana yapicam, yardim etmek isteyen buyursun" diye, ve hic kimse yorum yapmadi buna, bence gercekten garip, bunu da aynen dedim Erene, sözde bazi arkadaslari var,
(bizlerin pek haz etmedigi diyeyim,... tiki bir grup kiz, bize karsida her nedense tavirlilar, Eren yanimizdayken, sanki bizi öldürecekmis gibi bakiyorlar, selam sabah zaten yok, inanilmaz saygisiz davranislar da bulunuyorlar) neyse, bunlar lafta 10 numaralar ama uygulamaya gelince, birden ortadan kayboldular, Erenle bunu badana yaparken konustum, yok suclamadim onlari, ben konuyu actim ve gerisini kendi getirdi, haaa dedi "sen simdi arkadaslarini tani mi diyorsun" dedi, "ben birsey demiyorum, sen kendin düsünüp anliycak durumdasin" dedim. yani akil var mantik var ... degil mi???


Dün 27 dereceyi buldu havalar :)
Balkon sezonunu tamamen acmis bulunuyoruz :) hatta Carsamba günü beraber aksam yemegi ve cay fasli yaptik Balkonda.
Carola nin mutfakla arasi pek iyi degil, yani bu güne kadar yemek pisirme firsati ve geregi olmamis, benimle tanisali ufak denemeler yapmaya basladi.
Bir yemek kitabindan corba tarifi bulmustu ve evde bir kac kere denemis tarifi, kazasiz belasiz yapabildigi birsey oldugu icin, bizim icin pisirmek istedi onu, gala yani :)) bende bulustuk, dedim karismiyorum isine, sen kendin bildigin gibi yap, güveniyorum sana.
Tabii sadece corbayla doymamiz (özellikle Erenle Güncel) mümkün olmadigi icin, Mercimek Köftesi yapmistim ben bide, koca bir Tepsi, Balkonda önden Caro nun corbasi, arkasindan Mercimek köftesi, Hayvan gibi yemek yedik desem yeridir ... Caro nun corbasi cidden cok basariliydi .. suan ögrendi ve yapabildigi tek sey oldugu icin daha sIkca ayni corbayi icecegiz gibi görünüyor.

Yemekten sonra cay da icince, corba ve mercimegin üzerine gelen sivi, hepimizde inanilmaz bir tokluga yol acti, oturdumuz yerden kalkamadik vallahi, hala üzerimde agirligi var, iki gün gecmesine ragmen :)


Havalar güzel, günler güzel geciyor...bol bol gülüyoruz ve beraber olmanin tadini cikariyoruz ..

Boya Badana pazarimizin görüntüleri :))

Hiç yorum yok: