Çarşamba, Nisan 14, 2010

...

Dünden bu yana cekilmez bir bas agrisinin etkisindeyim, iki gündür aldigim agri kesicilerin sayisi belli degil.
Dogum günümü arkadaslarimla Mr.Jones isimli bir mekanda kutladik, kokteyl icin happy hour sunuyorlar diye sectik orayi.
Aslinda hersey yolunda sayilir, aslinda. Bas agrisini dertten saymazsak eger, ki bas agrimin bir sebebi var, yani ben neyin sebep oldugunu tahmin edebiliyorum.
Hersey güzel gibi görünüyordu, bütün gün arkadaslarim bendeydi, sabahtan aksama kadar günü birlikte gecirdik, aksam beraber ciktik, gece eve döndüm sonra, cok fazla alkol de almamistim, sarhos degildim yani. Bütün gün sadece bir insanin aramasini ve en azindan dogum günüm de beni hatirlamasini istedim, her mesaj sesinde, her cagri geldiginde, hep o sandim, ama aramadi ve hatirlamadi beni. Gece eve geldigimde saat 2ye geliyordu, uykum yoktu bende oyalandim bir iki saat, sonra yataga yattim ve yine o nu düsünmeye basladim, o an bütün gün icimde büyüyen beklenti mutsuzluga dönüstü ve bir saat kadar agladim yatakta .. agladikca aglayasim geldi cünki telefonumda hala ondan bir haberin olmamasi, artik aramizda bir bagin olmadigini ve benim de bunu kabullenmem gerektigini gösterdi bana.
Cok kötü bir geceydi, sabah besbucukta erkek kardesimi aradim, birine dert yanmam, hislerimi anlatmam gerekti, yoksa cildiririm diye korktum bir an. Kardesim de dinledi beni, yapilabilinecek birseyi yoktu cünki.
Aglayarak ve bas agrisiyla uyumus kalmisim sabah.
Oysa biz onunla cocuklugumuzdan beri her dogum günümüzü birlikte kutlardik. Anne babamizdan gizli cam agzinda gizli gizli sigara icer efkar muhabbetleri yapardik göya. Bunlarin hepsi geride kaldi, benim hatirladigim seylerin onun icin bir önemi yok artik, ne siradan bir gün de hatirliyor beni, nede dogum günüm de. Acaba o artik kiminle dertlesiyor? kiminle gülüyor? kimi kardes diye benim yerime koyuyor? ben onun yerine kimseyi koyamamistim halbuki bu güne kadar, insanin kac ablasi olabilir ki hayatta? artik ne soracak sorum kaldi nede verecek cevabim. Solup silinmisim onun icinde.
Bütün bunlar zaten sürekli aklimda dolasip duruyor, hergün. Dogum günümden bu yana daha yogun bir sekilde, dokunsan aglarim, gözlerim doluyor sürekli, her yalniz kaldigimda istemeden aglamaya basliyorum yine ve artik daha niye agladigimi anlamiyorum, rahatladigim falanda yok, icimde ki mutsuzlugun yok oldugu da yok. Benim bir ablam var (di) sadece, baska bir ablam yok, simdi ise bir kardesinin oldugunu unutan onu özlemeyen ve o nasildir iyimidir, mutlumudur diye düsünmeyen bir insan oldu ablam. Sokakta ki herhangi biri.
Ama ben kimim onun icin? herhangi birimiyim? bunu bilmiyorum, bilmemin de beni daha cok mutsuz edecegini düsünüyorum, o yüzden bilmekte istemiyorum.
cok sey söz vermistik birbirimize, ben her sözümü tuttum abla, ama sen tutmadin, hic birini tutmadin, kardeslikte oyun bozanlik yaptin abla.
Kardesin.

3 yorum:

esrax1994 dedi ki...

selam abla,
okuldan geldim,esra ablam bizim onun icin yaptirdigimiz kupayi bloguna koymus ve biseyler yazmis dedi.hemen girdim,okudum ve cok mutlu oldum.tekrar iyiki dogdun abla ve iyiki varsin...:)allah daha uzun ömürler versin..
bugünkü yazdigin beni cok duygulandirdi,düsünülmez inanilmaz bisey,kendini nasil hissettigini anlayabiliyorum ama insaallah bir gün pisman olur.. onun icin abla kendini daha fazla üzme ben birgün ablamin pisman olacagina ve sebdeb özür dileyecegine inaniyorum.. ama sakin üzülme cünkü sen bunun hicbirini hak etmiyorsun ..güclü ol.. seni cok seviyorum abla, iyiki varsin..
kendine cok iyi bak seni kocaman öpüyorum
ebru

esrax1994 dedi ki...

abla sakin üzülme!!! simdi demesi kolay diyeceksin ama ben yinede diyorum!!! Biz sen cooook seviyoruz.. :) iyiki varsin !elbet birgün her insan hatasini anlar..
esra...

CigDem dedi ki...

ikiniz de cok seviyorum, hangi ara benimle dertlesecek kadar büyüdünüz .. iyiki varsiniz ve iyiki nebahat ablam sizi dünya ya getirmis .. merak etmeyin bitanelerim, ben iyiyim ..