Pazar, Nisan 18, 2010

gevezenin ömrü ne kadar?

hee geveze mi oldum ne birden?
cok yaziyom bende farkindayim, niye ne bilim, ilk blogcu yillarima dönmüs gibi hissettim kendimi ...

simdi yasli teyzeler gibi bir monologa girip "benim gencligim de ..." diye bir cümleye girisebilirdim ama yapmiyorum, zira yasli teyze degilim, aksini iddia edenin de alnini karislarim ayrica!

Valla da billa da diilim, yani dogum günümden dolayi yaslaniyormuyum simdi, acaba yasimi gösteriyormuyum falan diye kompleks vari bir takim garip düsünceler beslemeye basladim ama saniyorum bu her dogum günü sonrasinda yasanan bir sürec (amaninda Kilif hemen hazir).
Hangi ara coluk cocuga kariscam diye düsünüyorum fakat hemen icimden bir ses, daha cok zamanin var diye yatistiriyor beni, hele dur, hele bi dünyayi gör, hele bi hayatin tadini cikar, hele bi keyfince yasa diye diye yatisip mayisiyorum :)

Baskalari dogursun ben severim, önemli degil. Arkadaslarim ve akrabalarim bir sürü doguruyor zaten masallah, bana da yeter, geri kalan Dünya halkina da.

Anam sonra bakiyorsun, millet doguruyor atiyor cocuklarini, sanki hayvandan gelme degil de, hayvanin ta kendisiyiz.
Köpek yavrusu degil o
iki dakkalik zevk ugruna dünya ya getirip atip gittigin, o minicik, canli kanli, duygulari düsünceleri olan bir varlik (ki insan olan insan, köpek yavrusunu bile sokakta birakmaz!). Hangi cag da yasiyoruz, korunma dan bi haber, sag da sol da sen vurdur gez, sonra ay ben bakamam deyip at cocugunu keyfine bak.
Böyle karilari düsünündükce varya, aklimdan gecenleri bir yazsam, blog a yasak gelir herhalde. Pisligin önde gideni bu tür karilar, hangi hayvani arzu istekle bir prezervatifi bile düsünemeyecek kadar acizlesip aciyorsun bacaklarini tem otoyolu gibi boylu boyunca, beynim duruyor düsününce. Alacaksin eline makinaliyi, tarayacaksin bunlari, sürükleyeceksin saclarindan sürtükleri. Harbi sinirlendim düsününce, bozdum agzimi üstelik, ben hic böyle konusmazdim ama özellikle bugün Televizyonda izledigim bir Program da islenilen bir konuydu bu, nasil doldum, nasil sinirlendim, üzüldüm, anlatamam.
Ey kirk tas suyla yikansa bile arinmasi imkansiz insan müsveddeleri, sizin hak ettiginiz boyutta bir küfür yok, henüz olusmamis, öyle tiksinc varliklarsiniz!!!

Sen dogur cocugu, kendi haline birak, anasi varmidir? seveni varmidir? üsür mü? korkar mi? yalniz mi? ac mi? karanlikta uyur mu? hic düsünme, hala vurdurmaya devam et, aferin size, köpekler yapmiyor sizin yaptiginizi! Hayvanlardan utanasim geliyor, sizi insan sinifindan sayarken!

Birsey yapmali, elimden gelse keske, birseyler yapabilsem, ya bu cocuklari bir araya toplamali, (allahim bana bol kazanc ver, ver ki, ulu türk devletimizin israrla yapmadigini yapabilme gücüne eriseyim) yada bu pislik karilari toptan yakmali! Hepsinin rahmini aldiracaksin, ne kadinligi kalmali ne de insanligi, insan olamamissin, ana olmak neyine senin??? (Aslinda sizin neyi hak ettiginizi ben iyi biliyorum ama blogumu 18inden kücükler de okudugu icin kendimi frenlemek zorundayim, yoksa varya, gözümü karartip agzimi bir acsam, varya .. ama eminim 18in üstündekiler benim neyi kastettigimi cok iyi biliyorlardir!) Ikisini de yapmali aslinda, o minik varliklarin masumiyetini ve ahini aldiktan sonra, hangi dünya da huzur bulacaklarini saniyorlar? Tükürürüm böyle karilarin sifatina da, insanligina da.
Yok olun gidin bu dünyadan, cehennem bile almaz sizi, cehennem bile almaz!

ayyyy gerildim gece vakti. Icimi dökmem gerekti, yoksa kacirdigim uykuyu tövbe billah yakalayamam yarin geceye kadar.

Konu degissin, dün aksam benim evde toplandik yine, evet aslinda her aksam ki gibi. Göttingen ögrenci Üsü gibin bisey oldu artik evim. Güncelin ailesiyle internetten konustuk, ay ne eglendik sormayin, gercekten :) sira halinde benim koltuga oturduk, actik kamerayi, güncel bi taraftan bizi tanitti, biz de el salladik, bi taraftan da güncelin ailede kim var kim yok pc basinda, neyi merak ettiler bilmek isterdim aslinda :) onlar bize, biz onlara, onbes dakka falan el sallasip durduk, manyadik heee.
Carola nin Münihten arkadasi burdaydi, dün ki toplanmamizin sebebi yani, beraber yemek yaptik yedik, yine her aksam ki gibi, yani aslinda farkli bir aksam degil di, sadece bir fazlamiz vardi. Yemekten sonra cay demledik, aklimiza Önder geldi, bi kosu aradik gel cay demledik sensiz icmiyoz diye, cikti geldi o da. Sonra cay bayatladi, acaba bi kadeh bisey mi icsek olduk ama benim evde de alkol adina hic birsey kalmamisti, yilbasindan önce dibine vurmustuk biraz, ondan dolayi, topluca biraz az icelim diye bir karar almistik, ama benim moralim bozuktu ve icmeye bir egilim beslemeye basladigim farkindaydim kac gündür ve firsat kolluyordum acikcasi. Ne icsek derken, benim taaa aylar öncesinde cok cok özenip aldigim Whisky geldi aklima, Glenfiddich, 12 yillik, valla karartip gözümü 25 yuro bayilmistim bir siseye, neyine özendim pek hatirlamiyom simdi, ne de olsa gecmis zaman ama oldu bi kere. Actik siseyi (daha önce ben icmistim tabi, ama yalnizken pek acmadi beni) ince belli cay bardagina, ögrenci usulü doldurduk kadehleri.
Whisky di muhabbet ti derken sabah saat 6 oldu, günesin dogdunu görünce, artik Türkiyeyi de baskalari kurtarsin diyerek, evli evine, köylü köyüne uyumaya gitti herkez.

Unutmadan dün gece bir dogum günü hediyesi daha aldim ben, pek düsünceli, tatli ve caaaanimin ici arkadaslarim, bu güne kadar cekindigimiz resimlerden en matrak olanlarini secip devasa bir kolaj hazirlamislar ve bir sürü abuk subuk sey yazmislar resimlerin etrafina, gercekten cok komik ve basarili bir calisma olmus, dün bana verdiklerinde nerdeyse agliycaktim o derece duygulandim ben .. cok icten söylüyorum bunu. Cok cok sevindim, böyle sevildigimi görmek cok iyi geldi bana, en son depresif hallerimden sonra, cok mutlu oldum .. Kolajin fotorafini cekeyim yüklerim buraya, mutlaka görülmesi gereken bisey, yani bence :)

Sabah 11de kalkmam gerekti bugün ama, calismam gerektigini o arada unutmusum cünkü, sabah ki ilk faaliyetim, Önderin bir gece önce "hadi agzini ac .. hoooop" diyerek saga sola attigi Leblebileri süpürgeye cektirmek oldu, cok saol Önder, sabah sabah uykulu bir halde seni ne kadar cok ve ne kadar sevgi dolu andim bir bilsen ...
aksam 19a kadar full bir gün gecirdim, kanimdan alkolü hala atmis degilim, üstelik hala mucizevi bir sekilde, bir yerlerden Leblebi cikiyor .. neden bilmem ama hala uykum yok, o lanet olasi Programi da izledim, icim doldu doldu, suan da kusuyorum farkindaysaniz ...

Patlayacak yer ariyorum ...

Haa bide aksam Erenle patates yemegi yapip yedik, Almanya süperstarini ariyodu ya, bu gece finaldi onu izledik beraber, Mehrzad diye iranli cocuk kazandi, sevindik bizde, öbür sipanin sesi harbi boktan di yani, gerci hic birinin sesi biseye benzemiyodu bu yil ama olsun, gene iranliya karsi bir sempati besliyoduk.

Anlattim mi simdi herseyimi? son 24 saatimin özeti bu ... günlük tadinda bir blog olma yolunda büyük bir cabayla ilerliyorum kanimca .. nereye gider bu is hic bilmem, yakinda kac kere disimi fircaladigimdan, kac kez dus aldigima kadar yazarim her halde, malum cekinme utanma sifirin altina düstü, küfürlü de konustum bugün, büyüdükce akillanacagima, aptallasiyorum sanirim.
Ama günlük önemli, yaslandikca hafizamda zayiflayacak, ilerde okur okur hatirlarim fena mi? Cok mu kompleks yaptim ben ya bu yas olayini? bilmiyorum, olabilir gibime geliyor?! Hemen bi koca bulup cocuk coluga mi karissam acaba? ama bunun da kompleksimi gidermek icin yararli bir cözüm olacagini sanmiyorum, zira gecinmek zor, ne dedigimi biliyorum ben.

Amaaan ne sacmaliyorum ben yaa .. koca dedigin ne ki??? elimi sallasam ellisi, fistik gibiyim cok sükür, ne salak salak komplekse girip aptalca fikirler üretmeye basladim durduk yere ya? haydaaaa kendine gel kizim, adam ol, akilli ol!


Not: Venüs de satilik arsa bakiyorum, uygun bir yer bilen var mi?
en son Not: Yukarida, pislik karilara sinirimi kusayim derken, köpekleri asla hak etmedikleri bir kiyasa tabi tuttugumdan ötürü, bütün dünya köpeklerinden özür dilerim ve saygimi sunarim!

Hiç yorum yok: