Perşembe, Nisan 22, 2010

güzel yasadik be ..

evet sözünü ettigim dogum günü aksaminin fotolari...
biraz matrak, gayet eglenceli ve fazlasiyla sosyal bir gece :)

Mr. Jones cikisi, fotofasli .. :) soldan sag´a: Carola, Eren, bendeniz, Elitza, Victoria, Laura, Güncel

yine ayni kadro .. hala fotoya doymamis vaziyette ..

Buna cok ugrastim ben, herkeze pos biyik cizmek beni bayagi yordu :) ama döktügüm her damla ter ve gözyasi yerini buldu :) son Osmanlilar :) bir hafta Facebook da Profilfotosu olarakta kullandim ayrica :)

Güncelin her zaman ki hali ... illa bi gariplik olcak ya .. yoksa biz biz olmazdik herhalde .. eller havaya olcakti ama bacaklar havaya oldu :)

ve Annecigimin deyimiyle Evlatliklarim, bendeniz, Carola ve Victoria, günümü gecemi gecirdigim canim arkadaslarim benim ..


Ciceklerim, solda ki cicekler bizim yurdun önünden arkadaslarim tarafindan calinan cicekler, sagdakiler Elitza nin armagani ...simdi soldular ama beni öyle cok mutlu ettiler ki ..


Efendim bu da aldigim en son Hediyem .. fotoraf kolaji, gözlerimi dolduran ve beni cok duygulandiran, cok cok ama cok mutlu oldum, ne mutlu bana böyle arkadaslarim var! Hayatima kattiginiz degeri ve rengi anlatmaya bütün kelimeler yetersiz kalir..
Iyi ki varsiniz ..!

Hiç yorum yok: