Perşembe, Nisan 01, 2010

kendime de hayirli olsun caniiiiim ...

Bugün, 01 nisan itibariyle Üniversitenin Memur kadrosuna alinmis bulunuyorum!

Artik ögrenci kimlik kartinin yani sira birde Üniversitenin memur kimlik kartini tasiyorum. Bundan sonra, ayni maasla daha az saat calisacagim cünki saat ücretim de artiyor!

Keyfim cok yerinde :)) ard arda arayan insanlar bile bu keyfimi bozamiyor!

Iki gün önce, simdiye kadar Üniversite harcini yatirmayan ögrencilerin yasa geregi kaydi iptal edildi, dün ve bugün ellerine mektupla bildiri gectigi icin, sabahtan bu yana telefonlar susmadi, aglayan, zirlayan, kaydimi geri alin diye yalvaran bir sürü ögrenci ...
Üzülüyorum onlara, elimden birsey gelse hay hay ama yapcak bisey yok ... bir sürü evrak islem isi bekliyor onlari, kaydi yeniden aktiflestirmek icin cok ugrasmalari gerekecek, ama yeterince süre ve zaman tanindi onlara, benim de ayni harci ödemem gerekti, yani imkansiz birsey degil aslinda, isteyince oluyor ne diyeyim?!

Yinede keyfim cok yerinde .... ;)

Bugün aksam ailemin yanina gidiyorum, Paskalya dolayisiyla is yerleri bir kac gün kapali olacak, en son yilbasinda gitmistim, pek bisey de anlamamistim acikcasi, dayimin oglunun dügünü vardi Avusturya da, oraya gidip gelmekle gecti zaman, cok yorucuydu eglenceli olmasinin yani sira ama evden ailemden, memleketteki arkadaslardan hic birsey anlayamamistim.
Haftaya Carsamba gününe kadar kaliyorum, yani nerdeyse bir hafta sayilir, bu kisitli süreyi de en iyi sekilde degerlendirmeye niyetliyim :)

Herkeze güzel ve dinlenmeye firsat veren bir Paskalya tatili diliyorum!

Hiç yorum yok: