Cumartesi, Nisan 10, 2010

kuzencikler ...

Paskalya gecti, ben Göttingen´e döndüm, hayat yine akip gidiyor.

Annemlerdeyken ilk Dogum günü Hediyemi aldim, yok aslinda ikinci sayilir, asil ilk Hediyeyi annemden almistim, eski toptancimda boya siparisi vermistim, (saclarim icin), 6 tüp boya ve 1 litre Wasserstoffperoxid (türkcesini bilmiyorum), toplam tutari yaklasik 75€ tuttu, annemde madem ihtiyacin var, ben alayim, sana dogum günü hediyesi olsun dedi, hayir demedim tabii ki :) cok cok tesekkür ediyorum Anne, bugün acilen gerekli olan dip boya isimi halledebildim sonunda :)

Gelelim ikinci Hediye ye, fotograf da görüldügü gibi bir Kahve Kupasi, kuzenciklerimin benim icin yaptiklari dogum günü sürprizi. Nasil sevindim anlatamam, gercekten cok sevindim, kullanmaya kiyamiyorum .. üzerindeki fotograf tahminen 2003den, yani baya bir eski, halimizden de belli oluyor :) kizlar o zaman daha cok kücüktü, ebru 12 yasindaydi, esra 8, ece de galiba 5.

Dogum günüm haftaya Pazartesi, yani 12 nisan ama daha erken dönmem gerektigi icin, dönmeden aldim hediyemi kizlardan.
Gercekten cok sevindim, cok mutlu oldum canim kuzenlerim, iyiki sizler varsiniz, iyiki Nebahat ablam sizleri dünyaya getirmis, hayatimdan hic eksilmeyin, sizi cok seviyorum ben!

... daha dün bebektiniz, emzikle dolasiyordunuz, emekliyordunuz, ne ara büyüyüp bana sürpriz hediyeler hazirlar oldunuz ... ???

2 yorum:

esrax1994 dedi ki...

Bizde seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz ablaciiiimm... öptüm seni kocaman.. :)

CigDem dedi ki...

ablacim bende sizi cok cok seviyorum!