Cumartesi, Nisan 24, 2010

Lokum gibi / Boya Badana / MacGyver gibi Hatunum insallah

Daha önce Göttingen de bulunmus ve tasinmis olan arkadaslar icin, Bahar da Kampüs ve Göttingen diye bir Albüm hazirladik, fotolarin bir kacini da buraya yükleyim dedim, maksat muhabbet olsun.


Kisin cekilmez oldugu kadar, Bahar da veya Yaz da inanilmaz güzel oluyor bu sehir, iki ayri yüzü var diyebiliriz de buna! Keske gecen hafta hava güzel olsaydi, Kampüste ki bütün agaclar pembe cicekler acmisti, simdi eser yok, ama gecen hafta ki görüntü muhtesem ötesi idi!!

Cuma günü sadece kizlar olarak yemege gittik, Eren/Güncel/Burak, baska isleri oldugundan katilmadilar bize, sonra da yok biz yokken resim falan cekinmisiniz diye bir sürü tribe girdi Eren, iyi dedim bir kere de sirf senin icin cekim yapariz, elimize yapismaz ya, yetinmemis, gitmis Facebookda "bu albümü boykot ediyorum" diye yorum birakmis, peeehh cok umrumdaydi sanki benim de :) istedigi kadar etsin :)


Uzun lafin kisasi, Kampüs, günes, millet hep cimlere yayilmis, kahvesini kitabini kapan atmis kendini yerlere .. güzel oluyor beee :)

Altta gelen fotolar hep Central Campus, güzel bi Üniversite sanirim, yani :)









direkte ki o takili olan bir bisiklet .. evet evet ... bisiklet :)

Üstteki de Kütüphanenin girisi, daire seklinde ki yapit ise, Kütüphanenin Kafe si




Aha burasi da benim kaldigim yurt, tam ana kampüs alanin da, hatta benim kaldigim oda da görünüyor ama simdi tarif etmesi cok zor olur :)


Simdi gelen resimler harikalar ötesi yemekhanemizden, gercekten cok cok iyi bir yemekhane, hatta yemekhane denmesi yazik olur bence :) hem ic kismi, hemde güzel hava da acik olan teras kismi, gercekten severek gittigimiz bir mekan

He ya havam batsin :) sol: ögrenci kimligim, sag: Üniversite memur kimligim
Altta da sonunda Kampüsde ki is yerimin fotosu, Infobox diyoruz ama kisaca kümes de diyebilirsiniz .. bunun geyigini kendimize yeterince yapiyoruz, zira artik pek koymuyor:)


Altta görülen, Kampüs kafe si ve Kampüs binasinin ici



Dün aksam Begüm Türkiye den döndü, aslinda Sali günü dönecekti ama Islanda da ki Volkan dolayisiyla ertelenmisti ucusu, nitekim dün kavustu Göttingen e :)
Eren Hannover e karsilamaya gitmisti, Havalanindan direk bana geldiler, bizde Güncel le yemek hazirlamistik, hem o ac olur hemde beraber yeriz diye, derken yine sabahi ettik biz yaaa ..

Aynen gecen haftasonunda ki halimize döndük, muhabbet tatli geliyor, kimse kalkmak istemiyor ve sabaha kadar devam ediyoruz, kimse de ya yatalim artik uykumuzu alalim demiyor, bu sefer kimseyi evine yollamadim, dösek yorgan yastik ne varsa yiktik ortaya, baygin bir halde uykuya daldik.
Sabah taaa saat 11e dogru kalktik, kalktik denirse, herkez uyanmis ama kendince yatak keyfi yapiyor, sanirim bir saat falan yatak sohbeti yaptik, kimsenin kalkmaya niyeti yok gibiydi, hatta Güncel saat 13de falan artik pijamayi cikarip giyinme girisiminde bulundu, biz laf sokmasak ne bu halin diye, daha saatlerce Pijamayla keyif yapacakti.

Kahvaltiya Victoria ekmek alip geldi, havanin da muhtesem olmasindan dolayi, Balkona bir sofra kurduk ki degmeyin gitsin yani, bide masa keyfi yapinca, bizim dünya ya gözümüzü acmamiz saat 14i buldu .. sükür aksami etmedik yani.


Haftaya Eren evini tasiyor, nihayet özel evden yurt a geciyor, oda cikmasi cok uzun sürdü ama sonunda ulasti amacina, onun icin yarin onun evinde boya badana yapacagiz, bende yarim kova beyaz boya vardi ama kurumus, onu nasil eski haline getiririz, yada mümkün mü hala diye düsünürken, babami aradik oda sohuk suyla durultun belki olur dedi. Eldiven giydim ben, Eren azar azar su katti boya ya, hamur yogurur gibi ugrastim baya, sonra cok iyi birsey geldi aklima, Blender i kullanalim dedim, Eren yok olmaz, Blender ne alaka falan dedi ama ben olsun bi deneyelim dedim, ve hakkatten ise yaradi, Blender ile sirayla Boya yi ezdik (yorucu oldugu icin sirayla), Boya gercekten eski haline geldi, yasasin!!
Boya yi durultma islemi sirasinda sürekli yeni fikirler düsünüp nasil yapabilecegimiz hakkinda fikir yorduk, Eren benim oda da kiyida kösede ise yarar malzeme var mi diye arayislardaydi, sonra eli kolu dolu Balkon a cikti, ya cigdem dedi, sen MacGyver gibi hatunsun ya dedi, ne diyon nan dedim, yani dalga geciyor benle sandim, sonra yok kizma, iyi bisey dedim dedi, almanciyiz ya, aciklama yapiyor hemen. Sonra elinde kolunda neler getirdigini gösterdi, testereden matkapa, koli bandindan tornavidaya, degisik boy fircalardan, duvar alcisina kadar envai cesit tadilat malzemesi vardi ... Bak dedi, bu dedi benim alip getirebildiklerim, onun disinda, her durumda ise yarayan malzeme bulmak mümkün, nereye elimi atsam, aaa aaa diye diye sasirdim, dedi.

Haaa dedim öyle demek istedin sen, evet o halde MacGyver gibi hatunum dedim :)

Cok güldük, cok eglendik, arada bide Önder gecti Balkonun önünden, ona laf yetistirdik bide, yani inanilmaz geyik bir gündü.


Güncel Alman kiz arkadasina iki kere Lokum alip hediye etmisti, en son iki gün önce, kiza lokumu götürmeden önce bendeydik, bana göstermisti Lokumu, allahim o Lokum benim kabusum oldu, iki gündür gözümün önünden lokum gitmedi, dün gece yine söylenmeye basladim, bi lokum alip gelenim yok, bak elin alman kizina, ikinci paket lokumu yiyoo tek basina diye, sabah biraz daha duygu sömürüsü yapinca, Güncel dayanamadi, bekle ben alip gelcem dedi, gitti Arap marketinden bi paket lokum ve bi paket ay cekirdegi aldi, cekirdek de bonus yaneee :)

Amanin o Lokum ne lezzetli biseydi tanrim, antep fistikli, cifte kavrulmus mu neyse artik, dünyanin bütün pahali sosyetik tatlilarina bedel yani ...
ay nasil sevindim, kahveyle beraber Balkonda yedik Lokumu, arada Önderi de balkondan besledik Lokum la :)

Tuhaf bir grubuz sanirim, alman kizla olan tuhaf durum hepimizi sarsti biraz, kac gündür gündemimize oturdu bu konu, herkez bi fikir belirtiyor, bence söyle bence böyle diye, bundan sonra gereken adimlar ile ilgili tartismaya giriyoruz sürekli :) sanirim kendimizi bu kadar kaptirmamiz, grupca, ilk kez böyle bir olayi yasamamiz, yani birimiz ask acisi cekince hepimiz asiri bir sekilde üzerimize alindik, sahsi mesele olmaktan cikip, grubun ortak meselesi haline geldi olay :)

cok ilginc günler yasiyoruz anlayacaginiz :)))

Hiç yorum yok: