Cuma, Nisan 16, 2010

terfi ettim de noldum sanki?

basliktan da anlasildigi gibi Terfi ettim arkadaslar!
Ama iyi mi oldu yoksa kötü mü tam anlamadim ..
en basindan anlatayim isterseniz. Carsamba günü sabah okulda ki isimden sonra Uni idaresinde ki isime gittim. Iki isin ayni güne denk gelmesinden nefret ediyorum ama, dersden cikip kostura kostura ofise gitmek zorunda kaliyorum ve ögrencileri susturmaya calismaktan sesim kisik oluyor ve basim cok dolu oluyor, ama bu ayri bir yazi konusu olur.
Tirnaklarima oje sürmek istemisti canim bir gece önce :) aslinda hic yapmadigim birsey ya neyse, o sabah cantama oje falan atmistim evden cikmadan, ofisde is az olursa arada yaparim diye, cok sacma degil mi ? evet ! Hangi ara böööle kokos oldum anlamiyorum!
Neyse ise geldim, hakikaten is azdi, hemen mailleri hallettim, telefon da gelmedi fazla bende ojeyi cikardim ve tirnaklarima sürmeye basladim, cami da actim ama kokudan kimse süphelenmesin diye. Yarim saat sonra Patronum (ki dünyanin en seker patronudur) ofise girdi, yaaa dedi cok kimyasal bir koku var burda, sanki birisi tutkal kullaniyomus gibi ... is arkadasim hemen öttü, cigdem tirnaklarina oje sürüyor diye, (dedim tamam kizim, simdi feci bir azar isiteceksin) ben ojeyi saklamaya calisirken Patronum dibimde bitiverdi, uzun uzun bakti, ya dedim özür dilerim, kapattim yapmiyorum, kusura bakma .. yooo dedi yapabilirsin sorun yok, bakim bi nasil yapiyorsun diye devam etmemi istedi, e bende ikiletmedim, ne de olsa Patron dimi :) devam ettim, o da inceledi nasil yaptigimi .. cok komik ti ...
neyse, sonra öbür gün, sabah ise gec kaldim, bisikletin kilidi takildi, acamadim falan derken evden cok gec ciktim, sonra hizli hizli gidiyodum, insaat var bitane kampüsde, sollamak isterken, frenlerin tutmadigini anladim, cok cok zor atlattim durumu, az kalsin duvara cakiyordum.
ben annemlerdeyken eren benim bisikletin tekerlerini tamir etmisti, megerse frenleri yerine takmayi unutmus, bende hersey yolunda sanip bindim, böyle bir durum olustu iste .. neyse atlattim, 15 dakka gecikmeyle ofise geldim, özür diledim, neler oldugunu falan anlattim, tam bilgisayarimi actigim da Patron benim odama gelirmisin dedi ..
eyvaaaah yandim diye gecirdim icimden ... girdim odasina, kapiyi kapatip otururmusun dedi .. iyi dedim, sictik cigdem, dün kokoslar gibi oje yi gündeme oturttum, bugün de gec kaldim, bittim ben .. diye icimden panige giriyodum.
Oturdum ve sürprizle karsilastim, Patron, "artik benim yoklugum da, bazi isleri sen devralcaksin" dedi ... kulaklarima inanamadim ... ben azar ve ihtar beklerken resmen ödüllendirildim! Nasil yani dedim ... "bazi isleri yapabilecegini düsünüyorum o yüzden bilgisayarinda bazi haklara izin verecegiz, programlari kullanabilmen icin, simdi de sana neleri devralacagini gösterecegim" dedi ..
Agzim acik kaldi ... tabii ki cok sevindim, hakkimda bu sekilde olumlu fikirlere sahip oldugunu bilmiyordum ki, yani evet cok iyi anlasiyoruz ve cok ilimli bana karsi ama daha bir yil oldu ben orda ise gireli ve benden önce ise girip hala ayni pozisyonda calisanlar var, iclerinden benim bu terfiyi hak etmem beni cok sasirtti.
simdide kampüsde ki ofis de yeni is alanimin ilgin ve degisik oldugunu anliyorum ama daha yogunum yaaa ... daha önce ne güzel, isimi yapiyodum cabucak, sonra sigara molasi, kahve molasi, internette chat, yok facebookda resim bakma ... ooohoooo egleniyodum acikcasi, simdi ise yok onun derdi yok bunun sorunu .. ugras dur .. terfi etmek o kadar da süper düper bisey degilmis, sorumluluk yüklendi durduk yere üzerime, hepsi de iyi ve düzenli calismaya gayret ettigim icin oldu, Patronun gözdesi olmak gibi bir niyetim yoktu vallahi, sadece yaptigim isi en iyi sekilde yapmak istedim hep, biraz fazla iyi yapmisim ki, isime is katan bir Terfi ye uygun görüldüm.
hadi bana kolay gelsin ve hayirli olsun, basim simdi daha da cok agriyor .. is de bos oturup zaman öldürmek istiyordum halbuki, tek bir faaliyete bile motivasyonum yetmezken simdi bide bu.
ben nere gidim? ne edim?

2 yorum:

ebru dedi ki...

hadi ablacim hayirli ugurlu olsun sana..
seninle gurur duyuyorum ve takdir ediyorum..
zeig immer dein bestes ;)
kendine iyi bak..
öpüyorum seni..

ebru

CigDem dedi ki...

tatlim benim cok saol .. ama dedigim gibi henüz iyi bisey olduguna kanaat getiremedim :)

öpüyorum seni !