Salı, Mayıs 18, 2010

Iyi ki dogdun günesim ...

Bundan 3 yil evvel, Halasinin bitanesi, benim pamugum, boncuk gözlüm, biricik Günes`im dünya ya geldi ..!

Iyi ki dogmussun biricigim, annen le babani bu üstün basarilarindan dolayi ne kadar tebrik etsem azdir :)


günesimin en son hali .. gecen yil Ekim de ankara da iken verilen bi poz efenim


evet benim Ankara da ki tek görevim Günesimin fotolarini cekmektir, baska bisey icin gitmiyom zaten oraya, ben Fotorafci o manken oluveriyor, hadi boncugum poz ver, hopla zipla, kahkaha at diye komutlar verince, ortaya yukarida ki fotolar cikiyor iste .. inanilmaz güzel vakit gecirmistik halasinin bitanesiyle, Kugulu Parkta yem sacarken, kafede kahve icerken, yolda yürürken, evde yatarken, kosarken, saklanirken, sakalasirken ... saymakla bitmez ki .. Günesim sen her faaliyeti her eylemi sölene ceviriyorsun ...

Tunali Hilmi de yürümekten bikan, nazlanan babaaaa kucaaaak diye söylenen bi Günes hanfendi :)

Anali kizli :D

Böyle baba olunca, Günes cosmayip naaapsin??? ben olsam bende cosardim :)
sizi cok seviyorum Günesimin ailesi ..


Altta ki fotolara dikkat 2008 yilinin yazindan .. ilk foto da günes kendi halinde oynarken, ilknur la benim ilginc biseylerle ugrastigimizi farkediyor .. öyle zaten ..Almanya dan getirdigim makyaj malzemesini incelerken yakaliyor bizi Günes .. Muhittin gaz vermesiyle kosup yanimiza geliyor .. ve fotolarin devami herseyi anlatiyor zaten :)))

Günes hemen kapar bi ruj :


isi erbabina birakin der gibi, onu alir, birini birakir, öbürünü inceler, siz ne anlarsiniz modun da havalar .. ben seni fena yiycem ya birgün :))


Hah bide bakalim bu renk benim tenime gidecek mi degil mi?? denemek kullanmak lazim, sonucta ben de genc bir bayanim der Günes:

son sorusu, nasil ooooolmusuuum ciiiideeeeeem????:

nasil olacaksin ki bitanem, sen zaten dünyalar güzeliydin .. senin icin dünyalari yakarim ben, satip savarim mali mülkü boncuk gözlüm :)

Seni cok ama cok seviyorum, iyi ki varsin minigim benim, halasinin göz bebegi!!!!
nice yaslarin da birlikte olmak üzere, sana uzuuuuun ve mutlu bir ömür diliyorum bir tanem ..

Hiç yorum yok: