Salı, Mayıs 11, 2010

Mah Cemalin Güneş midir Ay mıdır.. ?

Gece yaziyi biraktiktan sonra, türkü ararken, uzun zamandir bu Türküyü dinlemedigimi hatirladim, simdi de suyunu cikarana kadar dinlemeye basladim ..

Türkü de ki mahlas Mahmut Erdal´a ait, Internette kaynak olarak da o görünüyor, o yüzden bu ezginin Sivas in divrigi yöresine ait oldugunu düsünüyorum, yakisir da bence :) Divrigi´e karsi farkli bir sempatim vardi her zaman, divrigi´li arkadaslar saolsun :)

Bu ezgi olayi bitiriyor ama, sözleri o kadar kuvvetli ki, diyecek baska söz birakmiyor insana, özellikle bu kismi:

Canımı Sarrafta Gerdan Yaptırıp
Ak Göğsünün Üstüne Takasım Gelir ..

bu kismi dinleyince sanki ben ben degilim, o kadar etkiliyor beni.




Suan isdeyim ve aslinda bir sürü birikmis mail var, cevaplamam gereken, ilk bir saati daha uyku sersemi oldugumdan internette sagi solu dolasmak ve kahve icmekle ugrasiyorum, o arada, malum sabahin erken saati daha kimse benle konusmasin isterim, ben yeni uyaninca cok ters cok kil biriyim, cok gergin olurum, istem disi ama valla!

Hafta da bir iki kez Kampüsde ki Infobox da calisiyorum, normalde carsi meydaninda ki ofisde, bugün Infobox dayim, aslinda cok eglenceli burda calismak, sabah gelmek zorunda olmasam, ben haric Üniversite islerinden iki memur var bide, birisi Simona, digeri de Siggi.
Siggi ile arada bi laflar, önemli ve gerekli olan seyleri konusuruz, cok yüz verince sululuk yapmaya meyilli olan bir erkek Vatandas oldugundan ben mesafeyi hep ayni tutmaya calisiyorum. Simona cok tatli bir hanim, ama inanilmaz bir ceneye sahip, bazen allaam nolur sussun artik diye dua ediyorum icimden. Bu sabah gelir gelmez agzini bir acti hala kapayamadi, sular seller gibi konusur, dün tvde sunu izledim, esimle suraya gittim, ay bundan haberin varmiydi, ay bunu duymusmuydun ... sonu gelmiyor ... hayatta en nefret ettigim seydir bu.

Yilbasindan önce Siggi izinliydi, ben Simona ile yalniz calistim Infobox da, Siggi nin olmamasindan dolayi Simona bütün enerjisini bana dogru kanallastirdi sanirim, saatlerce kafami sisirdi. Anladim ki sonra, Siggi de celik gibi sinir sistemi olmali, ben hergün sabahtan aksama bu kadinla calissam, sinir krizi gecirir, cinnet gecirir, üniversite binasini tararim herhalde.
Tahammül sinirimi zorluyor Simona sabah sabah, aslinda diyesim var Simona bi birak, bi git, bi sus, bi kafami dinlim, isim birikiyor senin yüzünden .. alinir diye susuyorum.

Simona gurban gadaaan alam iki dakka rahat ver ama ... lütfen ama ...

Hiç yorum yok: