Cumartesi, Mayıs 15, 2010

Ömür gecer, göz acip kaparken !

peki acmayi unutursak? gözlerimizi acmayi unutursak?


Mayisin ortasini ettik nerdeyse .. Mayis en cok nefret ettigim aylardan birisi, hemen gelip gecsin istiyorum aslinda. Hatta takvimlerden silmek mümkünse o da kabul, yeter ki kaybolsun, onunla beraber bütün kötü seyler de yok olsun gitsin, sökülsün, silinsin, atilsin gitsin icimden.

Mayis ayinda ki o bir belirli gün, her yil ayni sekilde gecmek bilmiyor, her saniyesi bana hayatimdan calinan bir yilimi ve sonrasini hatirlatiyor, öyle kara bir gündü ki, bütün hayatimi etkiledi.

Ben her Mayis ayni seyleri tekrar tekrar düsünür muhasebesini yapar, ayni seyler yüzünden hayati sorgular, ayni seyler yüzünden kendimi suclar, safligima, aptalligima kizar ve kendime, artik insanlarin icinde bir "iyi" nin olduguna inanma diyerek söylenir dururum. Kafama girse ne ala, ama girmiyor iste, degismiyor kalin kafam bu saatten sonra, girecek kapasitede bir kafa olsa benimki si, 9 yil önce o Mayis gününü yasamadan girmisti, uyanmis ve bir hataya düsmemis olurdum.
Nasil bir hataya düstümse, öyle derin ki, 9 yil gecmesine ragmen hala canimi yakiyor, cok yakiyor, kimse bana yasanmasi gerekiyordu demek ki demesin, gerekmiyordu, bu sadece kabullenebilmek icin ise yarayan sacma sapan bir cümle, hayatta bazi seylerin yasanmasi gerekmiyor, yasanmamali.

Sanirim herkesin hayatinda böyle bir gün var, herkesin hayatinda "benim icin milat" dedigi bir gün, bir an, bir olay vardir, ben mi büyütüyorum? abartiyormuyum? cocukluk mu yapiyorum?

yapmiyorum artik zaten, yapmiyorum, yapmiyorum, yapmayacagim, sükretmek istiyorum, hayatim icin, bana verdikleri icin, sahip oldugum aile icin, sevdigim insanlar ve belki beni seven insanlar icin .. Mayis milat olsun istiyorum, ama sonrasinda herseyin güzel oldugu, sarimtrak degil, beyaz oldugu, bembeyaz oldugu.

Ben böyle bir hayalperestim iste.

son olarak ta, iki gündür cevire cevire, yaklasik 1000 kez dinledigim türküyü paylasayim, youtube dan indirip mp3üme yükledim, spor da bile bunu dinliyorum, inanilmaz ama gercek,
Malatya yöresine ait .. bir haftadir Malatya havalarindan takiliyorum, bir daha Türkiye de gezi yaptigim da Malatyayi da görmeye karar verdim, yöreye ait ezgileri dinledikce icimde Malatya ya karsi inanilmaz bir sempati ve sevgi olustu, keske bende bu kadar güzel ezgilerin ciktigi bir yörenin insani olaydim.. he Ankaranin da var ama Malatya yi daha bi sevdim ben :))


Kara Tren Gelmez M’ ola,

Düdügünü Çalmaz M’ ola

Gurbet Ele Yar Yolladim,

Mektubunu Salmaz M’ ola ...

Malatayaaaa Malatyaaaa ... bulunmaaaaz esiiiiiiin ... taktim Malatya ya niye bilmiyorum vallaha .. cok garip .. bence de ...

Hiç yorum yok: