Pazar, Mayıs 09, 2010

yaz mi gelmis? hani nerdeee???

bu ne yagmur bu ne Firtina?
diyorlar ki, Islanda da ki Volkan dan dolayi hava kötülesmis, göya havada ki tozlardan günes isinlari dünya ya kadar gelip bize yaz havasi yasatamiyorlarmis!

Cumartesi günü Erenin tasinmasinin serefine Mangal plani yapmistik, hazirliklar falan da tamam di ama hava sartlarindan dolayi iptal ettik, hem yagmur hem sohuk .. Göttingenin yerel havasi haline geldi bu artik .. cok bunaltici cok cok depresif bir hava.

Havanin bozuk olmasi derslere yaradi, makale ara, yazi oku, özet al, ezber yap .. vs. vs. ayrica bide evime yaradi, uzun zamandir gerekli olan büyük temizligi yapabildim, temizlikten sonra Carola oturmaya gelmisti, kizi iki dakka oturtmadim, aman dökme, aman bozma diye diye .. temizlik yeni olunca insan kiyamiyor be :))
simdi ferah ferah, temiz temiz yazin gelmesini bekliyoruz!!

Cumartesi program degistirdik mangal suya düsünce, Nörgelbuff diye Barimsi bir yer var Göttingen de, ünlü bir DJ müzik yapiyor, Balkan Beatz, yani esittir süper müzik :)) ben zaten uzun zamandir dinlemek istiyordum, her ayin ilk Cumartesinde yapilan bir Balkan gecesi oldugundan ayda bir kere gitme firsati olusuyor ve ben uzun zamandir gidip dinlemek istemistim. Shantel den girip Esma Redzepovaya ugrayip, Natash Atlas dan yola devam eden bir müzik ziyafeti cektik .. malum Türk müzigine cok yakin, tinilar cok benzer, bol bol da dans edip eglendik!

Tabii ben ve Elitza haric, kimse bu tür bir eglence ile yetinemedi, kimse derken, Carola, Victoria ve Ereni kastediyorum, Balkan gecesine Eren zaten katilmadi, kizlar gittik sadece, illa gece ordan baska bir yere gitmek istediler. Savoy diye bir kulüp var Göttingen de, sanirim burda kendi alaninda tek, ama benim kesinlikle sevmedigim ve gitmedigim bir yer.
Bes yildir buraliyim ama sadece bir kere gitmisligim var, onu da gecen yil Nisanda Annanin beni ziyaret ettiginde, Anna icin eglence olsun diye toplanip gitmistik, yani istem disi diyelim buna, bir kereye mahsus ve cok sIkIlmistim, hic eglenememistim.
Eren, Vic ve Caro nun en cok sevdigi yer, bu konuda her zaman tartisiriz ve fikirlerimiz ayrilir, oraya gitmenin tek bir amaci vardir, görmek/görünmek, götürmek/götürülmek, cok temiz bir ortam degil, insanlar ego tatmini icin gidiyor daha cok, yada artik her ne tatmini icinse ... ben üstü kapali söyleyim, siz anlayin.
Müzik türü de RnB ve HipHop, Erencik ve digerleri bayiliyorlar, bense o tür müzikten zerre kadar zevk alamiyorum, ne ruh bulurum, ne duygu, ne de anlam, yani o kadar bos birsey olamaz yarabbim (bu arada müzik konusunda da cok fikir zitliklarimiz vardir arkadaslar la).
Ayrica almanlar kesinlikle dans edemeyen, mese odunu benzeri bir millet, ellerinde birer kadeh, sagdan sola, soldan saga sallana sallana potansiyel manita keserler o kadar.

Güncel hasta oldugundan Cumartesi programina katilmadi, bugün ögleyin cumartesinin özetini almak icin bana ugradigi ve geceyi özetledik beraber, konu Savoy a gelince aynen benim düsüncelerimi dogruladi, tam senin düsündügün seyler icin gidiyor insanlar oraya dedi, orda bir benzetme kesfettim ben, Savoy türkiyede ki amele pazarlarina benziyor, bir sürü amele toplanmis, kim en düsük fiyata gidecek diye bekliyor .. canim arkadaslarim sözüm size degil, sizi katmiyorum o amelelere, ama yazik be size, öyle ortam da, benim canlarim cigerlerim .. büyük sözü de dinlemiyonuz ki ..

Neyse, laf uzadi, ben Balkan gecesinden hooob eve geldim, saat iki idi sanirim, onlar da direk Savoy a gecti, sabah bes e kadar orda kalmislar. Herkez istedigi gibi eglensin ne diim ..

Bir önceki Yazimda ben anlamam sevmem dedim, bu haftasonuda direk eglenceye .. cok mu tutarsizim ne? aman canim bunu sayamayiz ki ama, Balkan gecesi sonucta, yani disko misko degil :))
Güzel ve eglenceliydi, Elitza ile müzik konusunda cok uyumlu oldugumuzdan gerdan kirip göbek attik diyebilirim, yani kesinlikle :)

Bu hafta cok is ve cok ders var .. alllaaaaam sabir ver, sabir ver, sabir ver ...

Malatya, Malatya bulunmaz esiiiiin .. gönülleri costurur ayla günesiiiin ...

Hiç yorum yok: