Pazartesi, Haziran 07, 2010

çeşm-i çerağım ..

Allahim alsin benim ömrüm den sana versin gözleri boncugum, gelecegin hayirli ve ay gibi parlak olsun, yolundan her tür kötülük uzak dursun, sana art niyetle bakan karsisinda beni bulsun, nurum benim, gözleri mavis kizim, herseyin en hayirlisi seni bulsun ... !







icim eriyor, öyle bir eriyor ki .. kendi cocugum olsa birgün onu da Günesim i sevdigim kadar severmiyim bilemiyorum, öyle bir tutku ile seviyorum ben onu .. bir tanem senin icin ne dilersem dileyeyim, tanridan ne istersem isteyeyim, yine de en azini istemis gibi hissediyorum kendimi, öyle cok seviyorum ki seni, hic birseyi sana yakisir güzellige ve iyilige kilamiyorum ... sana olan sevgimi anlatmaya yeterli degil ki kelimeler, kimsenin kelime hazinesi bu kadar genis olamaz, anlatmaya calissam, zaten kimse anlayamaz ...

Günesim iyi ki varsin, iyi ki dogmussun .. bütün nazarlar senden uzak dursun ..!!!!

Hiç yorum yok: