Perşembe, Haziran 17, 2010

Dövün beni son kararim ..

yaaaa ... ben galiba bir tane dövme daha istiyorum.

Bir kac gündür ayak bilegime bir dövme yaptirsam nasil olur, veya nasil birsey yaptirabilirim diye düsünüp duruyorum. Aslinda hic aklimda yoktu bir tane daha ama nedense suan cok cazip ve cekici geliyor. Internette bir sürü foto aradim, ayak bilegine nasil dövme olur diye, kafam da belirli bir sekil yok, kah icinde günes olsun istiyorum, kah kelebek olsun istiyorum hala belirgin birsey oturtamadim acikcasi.

Foto ararken Internette, Kina ile yapilabilinecek gecici dövme ile ilgili bir kac birsey buldum, ebay den direk uygun birsey bulup ismarladim dayanamayip.
Mehndi, yani Hint kinasi yapabilinecek bir Sablon ve yaninda nasil yapildigini adim adim anlatan bir kitapcik. Gelir gelmez hemen elime bildigimiz Türk kinasi ile (türk diyorum ama nereden bilmiyorum aslinda) Mehndi Sablonlari ile türlü sekiller yapmak icin can atiyorum!


Bende inanilmaz bir kina sevgisi vardir, cocuklugum dan bu yana, elime kina yakmaya bayilirim. Arada bi canim ister, oturur elime kürdanla desen cizip kina yakarim, yada eski usul, avuc icine yuvarlak bir sekil de olabilir, yeter ki kina olsun, kokusuna hastayim ya, kinayi yaktiktan sonra hergün koklar dururum salak gibi :) bu hafta sonu yine kina yakicam elime ama dövme konusunda sanirim kararim kesin, bu yil bi dövme daha istiyorum!

Ilk dövmemi yaptirirken cok fazla düsünmemistim, sol bilegime bir Cigdem dövmesi yaptirmistim, ani bir karardi, sabah kalktigimda dövme yaptir diye bir ses duydum cidden :)

nicin sol bilegime yaptirdigima gelince, evde annemle yemek yaparken düdüklü havaya ucmustu, bende o sirada yakininda biseyler yapiyordum, icinde ki malzeme öyle bir hizla etrafa sicramisti ki, yeterince hizli kenara cekilememistim ve bilegimi yakmistim, yanik izi hala cok belirgindi bana göre, artik morluk gibi duruyordu, sanki dayak yemisim de, birisi sopayla bilegimi morartmis gibiydi, herkes soruyodu bide bilegine noldu diye, bu yüzden yanik izini en iyisi bir dövme ile kapatabilirim diye düsündüm ve sol bilegim de karar kilmistim, gayet te memnunum bu kararimdan.

Annemin dövme yaptirmis olmam hosuna gitmez diye düsünmüstüm, haber vermeyip emri vaki yapmistim, eve gittigim de gördü, o ne diye sordu, bende bak cigdem, demistim cok cekingen bir sekilde, annemin yorumu "güzelmis" oldu sadece, ne kizdi ne gürledi ne azarladi, hosuna gitti gercekten, bu tepkiyi hic beklemiyordum, ben kendimi iyi bir azara hazirlamistim oysa :)

En son annemler de iken, Derya ile bizim mutfakta oturuyorduk, Derya dövme yaptirmak istedigini ama babasinin izin vermeyecegini düsündügünü (bu arada Derya evli, evi barki da ailesinden ayri) anlatiyordu, annem kulak misafiri olmus ve Derya ya "emri vaki yap Derya, sen simdi sorarsan hayir diyecek ama yaptirdiktan sonra zaten kabul etmek zorunda kalacak, o yüzden gercekten cok istiyorsan git yaptir" dedi.

Ben sokumsu bi hale girdim, anne dedim ne diyorsun? sende öyle yaptinya dedi, bende önce sorsaydin hayir derdim, ama görünce hosuma gitti, ne var ki dövme de yani dedi.

Iste benim annem :) ikimiz büyüdükce, birbirimize daha da cok benzemeye basladik hem fiziki yönden hem de kafa olarak! seni cok seviyorum Annem yaaaa ;)

Bakalim bi bu ikinci dövmeye annemin tepkisi ne olacak???

Hiç yorum yok: