Çarşamba, Haziran 16, 2010

inim inim inler vicdanim ...

vallaaada billaaaada öyle .. haril haril albüm indirdim netten son iki saat icinde, ya burda böyle alenen söylemem basima bi dert acmaz dimi?
Ya niye bana yakin bi yere söyle tam tesekküllü bir CD´ci falan acmiyor? eminim ki benim alacagim CDler sayesinde bile kirasini karsilayabilecek durumu olur, zira bütün maasimi, bir cirpida, gözümü kirpmadan yatiririm oraya, yeter ki secenek cok olsun!

Spor da dinlemek icin yeni albümlere ihtiyacim vardi acilen, hem biraz aktif, hem biraz pasif, hem eglenceli hem bazen dramatik hem fikir fikir hem de hüngür hüngür biseyler lazim di, buldum nitekim, Ibrahim Tatlisesin albümünü de indirdim valla, gözünün yasina bakmadim, sporda eminim cok iyi gider :) hemen hepsini mp3 e ekledim, heyecanla yarin olmasini bekliyorum, kendimi sartlarim üstelik, spordan önce dinlemiyceksin diye, siz düsünün artik icimde ki heyecani ;) Ibo Semmame diye türkünün notasini basarken ben ter dökücem :)

uzun zamandir Victoria nin nasil oluyor da her konuda bu kadar sansli olabildigini, sürekli dört ayak üstüne düsebildigini ve bunun sirrinin ne oldugunu düsünüp durdum, Victoria "The Secret"´e tamamen uydugunu ve ordan ögrendiklerini uyguladigini söyledi bana .. hatta bi kere acayip bisey olmustu, Victoria Carola ya telefon acip beni rüyasinda gördügünü söylemis, rüyasinda benim cok istedigim birseye sahip oldugumu görmüs, ve bu istedigim seyden haberi yoktu, Carola bana anlatti, sok olmustum, nasil bilebilir diye, ve Victoria nin rüyasina yakin bir sekilde oldu sonra, bu olaydan sonra Secret olayini daha sikca düsünmeye basladim, ve artik Kitabi almaya karar verdim.

Bu hafta icinde gelecegini umud ediyorum, evren den istedigim o kadar cok sey var ki, hani bide o kadar borcu var bana evrenin bunca zaman isteyip te alamadiklarim nolcak??
kurusu kurusuna isterim valla, hele bi sirri cözeyim, evrene dilek nasil yollanir, ve evrenden nasil istedigimi alabilirim bi cözeyim, elinden donuna kadar alacagim Evren, sen mi yaman, ben mi yaman, hangimiz daha büyük görecegiiiiiiz :))
Neler mi istiycem?? aaaaaah bi bilseniz .... ahhh ahhhh bi bilseniz .........

DÜNYA-KUPASI bize de dokunmadan gecmiyor .. tahmin etmisinizdir :) Gecen hafta almanya nin ilk maci icin evde boyandik, siyah-kirmizi-sariya öyle ciktik evden ve hep beraber izledik maci, az cok ise yarayan fotolar cekebildim, gec saat oldugu icin, e bide alkol seviyesini göz önünde bulundurmak lazim :) cekebildigim kadar artik :)




Maci izledikten sonra ki halimiz ... 1.


















Maci izledikten sonra ki halimiz ... 2.















Hizini alamayan Vatandas ...












Sehirin gözdesi, biricik Cesmesi "Gänseliesl" (Kaz´li kiz) genelde her mac sonrasi bir grup taskin ve ergen genc, üzerine tirmanir ve kocaman bir Almanya Bayragini sallar

Zavvali Gänseliesl ve Sagda Belediye binasi, simdi belli olmuyor ama Binayi zapt etmisti yukari da bahsettigim bir grup taskin ve ergen genc :)

Güzide kentimizin carsisi ... dikkatinizi cekmek isterim, siradan bir gün de bu Carsi yi hic bir zaman böyle kalabalik göremezsiniz .. Fotolari cektigimde saatler 23´ü geciyordu ve heryer tiklim tiklim, adim atilacak yer yoktu .. bazen almanya da güzel oluyor ...


Hepimiz Almanya yiz .. bu ay ki sloganimiz :))

Hiç yorum yok: