Cumartesi, Haziran 19, 2010

mutlu biten bir Masal ..

Bugün Isvec Prensesi Victoria ile sade Vatandas Daniel Westling´in Dügün törenine tanik oldu Avrupa.

aslinda her Kadin bir masalin rüyasini kuruyordur eminim ..

Prenseslik hayalini her kücük kiz bir kere kurmustur, erkekler Prens hayalini kuruyormudur peki cocukken?
Daniel Westling kuruyormuydu bilmem ama onun yasadiklari gercekten masalsi, bu kesin.

7 yil boyunca Kral Carl Gustav´in bu evlilige onay vermesini beklediler, bütün zorluklari asip, herkese karsi koyarak sevgilerinin ve asklarinin arkasinda durdular. Hic olmayan oldu, ve Kraliyet soyundan gelmeyen, sade bir Vatandas olan Daniel, sevdigi kadina, ve Kraliyete karsi gelen Victoria sevdigi adama kavustu. Yillarca bekleyip birbirlerinden vazgecmediler ve sahane bir Dügün töreni ile de mükafaatlandirildilar.

Bütün gün salya sümük modun da, televizyon dan Dügün törenini takip ettim ben de, birbirine bu kadar yakisan bir cifti görmedim uzun zamandir, inanilmaz güzel bir törendi. Victoria Prenses´e gelinlik cok yakismis ve mutluluklari televizyon dan dahi hissedebiliniyordu. Hersey muhtesem di!

En cok duygulandigim an, Victoria Prensesin halka yaptigi konusma aninda idi, beni duygulandiran sözleri:
"Isvec halki size cok tesekkür ediyorum, cünkü bana Prensimi siz verdiniz",
duydugu Sevgiyi bundan daha güzel bir sekilde ifade edemezdi bence, 7 yil bekledikten sonra duydugu mutluluk inanilmaz olsa gerek, ne kadar mütesekkirdi.

Insanlar mücadele sonucunda ve cabalayarak ve direnip savasarak elde edilen asklara ve sevgilere karsi her zaman büyük bir zaaf duymustur.

Umarim cok mutlu olurlar ve yakin zamanda bir veliaht sahibi olurlar!





Hiç yorum yok: