Pazartesi, Haziran 07, 2010

Istanbulum dan ve Ankaram dan ..



Sayili gün dedigin, cabuk harcanan, tadina doyum olmayan birsey .. ne kadar uzun olursa olsun, son gün gelince, tatil hep kisa gelmis oluyor .. sevmiyorum bu durumu.
650 civarinda fotograf cektim, secip anca bunlari yükleyebildim, gönlüm isterki hepsini paylasim ama blogspotu cökertmek te istemem :)

Günesim den fazla foto yüklemedim simdilik, evde onlari birlestirip yüklemeyi düsünüyorum ama, onun fotolari öyle cok güzel ki, paylasmasam eksik kalir bir yanim, yemin ederim öyle! Onu ben cok seviyorum ya, icim gidiyor bicir bicir konusmasini ciiiiideeeem diyisini düsününce!

ilk foto Ankara da, Ilknurlarin Balkonunda, kahvaltidan sonra, Istanbula dogru yola cikmadan cekildi .. herkes gayet mutlu, en cok ta Günes Sultan :)


alttaki fotoyu Emrenin yegeni Bahar in okulda cekindik, Bahar sinif arkadaslarina Dayimin almanya dan arkadaslari geldi diye anlatinca, sinifca almanlar la tanismak istemisler (bendeniz egreti alman ;) ), Avrupa Koleji oldugundan almanca ders görüyorlar, dolayisiyla hayatlarinda ilk kez bir almanla tanisacaklari icin cok heyecanliydilar ve hepsi inanilmaz sirindi!

Bu arada fotoyu gören herkes "hah cigdem, iste simdi tam ögretmen gibi olmussun" dedi, benim burada ki ögrencilerim maalesef böyle sirin ve tatli ve kücük degiller, keske böyle miniklerin sinif ögretmeni olsaydim, benim essek kadar ögrencilerim ne sinif ögretmenlerine karsi saygi biliyorlar ne de kendi sinif arkadaslarina karsi, sinif ögretmeni degil de sanki onlari hos tutmak icin gelen bir Komedyenim, kendimi öyle hissediyorum bazen ..

Almanya da ögretmenlik insani depresyona sürükleyen bir meslek, özellikle benim gibi iyi niyetli bir Ögretmen ve insan olunca (yok kendimi övmek icin söylemiyorum, neyse o, objektif bakabilmenizi saglayabilmek adina atlayamayacagim bir detay sadece) ciddiyim ne dinliyorlar beni ne ciddiye aliyorlar, bazen hah basardim simdi otoriteme saygi duyuyorlar diye düsünüyorum, sonra hemen arkasindan yine hobaaaa sinifda cingar kopuyor, bu yüzden Baharcigin sinifini cok sevdim,

özellikle en sag da, foto cekilirken, kizi sikistirmaya calisan Hiperaktif Süha yi ;)

gönlümü celdi diyebilirim


bu foto da, Istanbula henüz inmis ve Camlica da kahvaltiya oturmus bir vaziyetteyiz

Camlica dan Istanbul manzarasi


sirada ki fotolar Kapali Carsi, Eminönü, Misir Carsisi ve Topkapi Sarayi












Yerebatan Sarnici cok büyüleyici, mutlaka görmenizi tavsiye ederim


Ve ortaköy de Kumpir keyfi, her Istanbul tatilimin vazgecilmezi





Pierre Loti den Istanbul manzarasi

Emre ile Pierre Loti de


Bogaz turumuz dan görüntüler










Galata Köprüsünde Balik ziyafeti


Eren in ailesini ziyaretteyken ve Rahime teyzenin muhtesem Sofrasi .. ne yemistik allaaaam


Kumkapi olmazsa olmaaaaaaaaz ... deli gibi eglenilen bir gecenin kareleri





bizi Baglamadan nefret ettirmeyi basaran Dayi


Emre ve bizi gülmekten kirip geciren can dostu Deniz



ve bitti :(((

maalesef ..


Hiç yorum yok: