Perşembe, Haziran 10, 2010

Sevgimizin aşkımızın üstünden ..

... Sene geçti mevsim geçti ay geçti

Hülyamızın rüyamızın üstünden
Yağmur geçti dolu geçti kar geçti

Ne birleştik ne ayrıldık biz senle
Kış geçti, bahar geçti, yaz geçti

Bu aşkın, bu sevdanın üstünden
Hayat geçti, ömür geçti, yaş geçti

Sevgimizin, aşkımızın üstünden
Sene geçti, mevsim geçti, ay geçti

Hülyamızın, rüyamızın üstünden
Yağmur geçti, dolu geçti, kar geçti

bu gün "canim ailem" dizisinin Final bölümünü izledim .. türk televizyonun da onca tirt olan dizi halen devam ederken nicin bu diziyi bitirdiler???
Ey yapimcilar!!!!! nicin!!!! nicin!!!!

Herkes evlendi, mutlu oldu, Seyhanin bebegi dogdu, Refika Zeynep, cok güzel bir Final oldu .. bari güzel bitti, Selpagim tükendi bu arada, burnum tikanik, agliycam diye gözlerim sisti, Halim ve Feride kavustular, cok dokundu ya bana ..vallahi cok kötü oldum .. sadece bir dizi biliyorum ama ben kendimi kaptirmistim bu diziye, bile isteye üstelik, bitti artik, bitti, yönetmenler mutlumusunuz? devam edin tirt dizilere, ben izlemem haberiniz olsun!!

bir ara kendim le ilgili süpheye düstüm, Emre ye mail attim hemen, "cok kötüyüm, dizi bitti diye yikilacak kadar bos bir insanmiyim ben yaa" diye .. bana cok cok iyi gelen bir aninda cevap geldi:

"
İlk olarak şaka mahiyetinde yazmış olsan da "niye .... boş bir insanım" şeklindeki ifadene sataşmak istiyorum. Severek yaptığın herşeyin entel dantel işler olması gerekmiyor. İnsanın nitelik olarak mahiyetinin ne olduğunu bu belirlemez. İlgilendiği konuyla nasıl ilgilendiği belirler. Dolayısıyla ilk elde önemli olan şey severek yaptığın bişeyler olması"
Emreeee arkadaslarin en güzeli, seni cok seviyorum kardesim yaaaa :)) nasil üzüldügümü anlayabildigini sandigini da eklemis son olarak ;)

Begüm le konustum, o da ben le ayni durumdaymis, salya sümük izlemis diziyi, hatta final bölümünü beraber bidaa izliycez, hüngür hüngür aglayarak .. "gercek hayatta Halim ler nerede saklaniyorlar, biz nicin göremiyoruz onlari?" diye sordum ve Begüm "gercek hayatta Halim ler Fasulye de saklaniyor" dedi .. he gülüüm herkesin bakis acisi farkli :)
kendim icin bi de su tespite vardim ben ama:

yoksa agladigimiz kendi halimiz de, diziyi mi bahane ediyoruz?

bu diziyi niye böyle cok sevdim?

benim istediklerimi yansittigi icin mi? sahip olamadiklarima baskalari sahip olduklarinda, yasam nasil güzel olabiliyormus, bunu gördügüm icin ve sirf hayali degil de, böyle canli gördügüm icin, icim de hala bir umudum, sessiz ama yine de benim duyabilecegim bir sekilde "kizim bak belki gercek hayatta da yasanabilir böyle bir ask, sen inanmaya devam et" dedigi icindir belki de .. simdi dizi bitince, öyle bir ses de olmayacak, dolayisiyla umudu ayakta tutan bisey de olmayacak, dizi de Halim ile Feride yi gördükce, belki gercekten böyle seven bir adam var bi yerde diyebiliyordum, simdi gözümün önünde Halim de yok, ki Halim zaten hic yoktu ki ..

o Ilker Aksum du hep ve belki gercek hayatinda nalet bi herifin teki, nerden bilebilirim ama bana bir erkegin Halim olabilme ihtimalini sevdirmisti bu dizi ..

dedigim gibi basa döndük ..

Hayal aleminden cik ve merhaba Heeeyvanlar alemi ..

Bu dizi bi de benim icimde ki adana insani ruhunu körüklüyodu sanki anam babam .. ama simdi .. hayirdir insalaaah .. hayirdir insallaaaaah ...

dipnotum: Hayrina Selpak yollayan olursa, makbule gecer ... ahhh Halim aaahhhhh ..... gözlerim kurbaaaa gibin oldu sayende Haliiiiiiiiim ....

son dipnotum: suan saatimiz gece 3´ü bulmak üzere ..aksam dan itibaren baslayan yagmur hala araliksiz yagiyor, sürekli gök gürüldüyor ve simsek cakiyor (ikisinden de korkuyorum ben aslinda ...) ve gercekten felaket bir yogunlukta yagiyor yagmur .. sel olacak sanirim ..

en son dipnotum: Isyanim var benim kadereeeeeeee ...

Hiç yorum yok: