Pazartesi, Haziran 14, 2010

yeni asbap = yeni ben?

basliktan anlasilmak üzere oldugu gibi ve tabi blogumun sahane yeni görünümünden, biraz degisiklik yapmam gerektigini düsündüm ve blog dan basladim ise, bu degisiklikle birlikte ben de belki biraz degisirim diye beyhude bir umud icerisine girmis bulunuyorum, haberiniz ola!
biri beni durdurmayi falan düsünüyorsa, iste simdi tam zamani.

Bir hafta önce Sevval Sam´in Has Arabesk isimli albümünü aldim, yani aslinda internetten indirdim de söylemeye utandim .. ama vallaha ben Istanbul da iken bulsaydim bir yerde alirdim, zira 20 yeni cd aldim geldim, bi Sevvalimin ki mi koyacakti bana, yok valla, ben orjinal hastasiyim, alirdim, ekmek kuran carpsin alirdim yani. (birden böyle fazla fazla kendimi müdafaa cabasina girdim niyeyse ..).. neyse albüm benim cok hosuma gitti, bende Müslümcü potansiyeli varmis megerse, nede olsa gurbetci ve Arabeskci bir kusaginin cocuguyum, anam babam Fabrika da calisirken biz alamanyalar da evden cikamaz, ööööle boynu bükük emrah modun da evi beklerdik, büyük sehirin tozu dumani icinde. (simdi bu yazdigimi, büyüdügüm o sirin alman köyünde ki almanlar okusa, yazik olsun sana harcadigimiz emeklere, zehir zikkim olsun dalindan koparip yidigiiin kirazlar diyecekler eminim ...)
Müslüm Baba zamaninda ergen olaydim kesin cilet atardim bilimum uzuvlarima, o dönemi sag salim atlatabilmem konusunda kendime cok güvenemiyorum.
Sizde aliniz, dinleyiniz efenim!!!

Türkiye den dönüste bir Karton sigara almistim, 1 Haziran da dönmüstük, bugün ayin 14.ü benim karton ucup gitmis .. Hayvan gibi icmisim yani, oha oldum cüs oldum, direk bu oha cüs moduna gectim, ne zaman nasil ictim bilmiyorum? Abi kim otlandi benden böyle anlamadim? tövbe billah hepsini ben icmedim, genelde bi yerde biri otlaniyor, bi masada birakmaya görim, aninda birileri belese icmeye kalkiyor, aksam a dogru bir baktim son sigara ya gelmisim, evde dolu paketim olsa aklimin ucundan bile gecmez sigara ama bitti ya, illa seytan dürtecek, "kesin canin istiycek, git al yeni paket" diye.

Ne de olsa seytan, sus otur da diyemiyosun, elim mahkum, ciktim o gazla, evin önünde sigara otomatik seysi vardi, bi ciktim, elimde para ve banka karti (banka karti yas kontrolü icin), bi de ne görim??? hic birsey göremedim aslinda daha dogru olur! Sigara otomatik seysini kaldirmislar, ama hangi ara ne zaman, anlamadim?!
Hah dedim, bi bu eksikti ... seytan yine dürtmeye basladi, hadi cigdem, atla bisiklete cigdem, benzinlik cok yakin cigdem, hadi cigdem ... diye diye ... aklimi celdi, benim sucum günahim ne dimi??? bi baktim, bisikletin üzerindeyim, nasil ve ne zaman ciktim hic haberim yok allah inandirsin! Benzinlige vardim, icimde bir güc, bir enerji anlatilmaz, sigara alicam ya, sinir sistemi Davul Zurna esliginde bekliyor, o bicim yani.

Ben öyle darmadagin bir halde iceri girdim, bi baktim kasa da o cocuk, inanilmaz hos bir tip ya, tam ben girerken iki kisi cikiyordu, o arada benim girdigimi görmedi, kasanin basinda durdum beni farketti, "pardon görmedim sizi" dedi, bende hemen en sirin halimi takinip "öyle gözden kacacak bir kisi de degilim ki" diye karsilik verdim, gülüstük, kendi kendime "acaba flörtmü ediyorum ben simdi??" sipayla diyorum, sonra "yok canim flört degil, alt tarafi sirinlik olsun diye dedim, ne var yani bunda, kendine gel cigdem, sigarani al git!!!" dedim ..

aldim paketi, verdim parayi, cocuk hala bakiyor bana "innasabirin" cektim icimden, "acaba gercekten flört etmek istedigimi mi düsünüyor??" diye de sordum kendime.. cocuk hala israrlagöz temasinda, hemen sigarayla beraber ciktim disari, bisikletin anahtarini ariyorum, kahrolasi anahtar nerde diye öyle bakinip dururken, cocuk sandi herhalde onu bekliyorum, bi baktim bana dogru geliyor, o an üzerime inanilmaz bir güc geliverdi, anahtari bulup, kilidi acip kendimi bisikletin üzerine atisim saniyeler sürmedi, atletik bir ziplayisla hooooop sag bacakla basi cekerek nasil, matrix havasinda nasil atlamisim üzerinde, yolda pedala basarken kavrayabildim ancak!

Sanki öyle korkup kacacak ne vardi, birak flört etsin nolcak sanki? valla bilmiyorum ama hep böyle oluyor, yasadigim kötü ve salak deneyimler sayesinde bir flörtzede yada bir flörtaptaliyim diyebilirim, yasa baaaak e bide basa baaaaaak ... icler acisi bir durum söz konusu yani. Karsi tarafin hakkimda kimbilir neler düsündügünü artik hic tahmin bile etmek istemiyorum.

Ya benim flört edecek yada birini tavlayacak kabiliyetim yok, annem babam biliyorum siz de okursunuz belki simdi bunu, ama bu da iyi, en azindan iciniz rahat olur, ben ömrü billah bir eyleme girisemem, bu kesin. (ben iciniz rahat olur diyorum ama belki "ahanda sictik, bu kiz coluk cocuga da karisamaz" diyosunuzdur)

Böyle biseyler oluyor, sonra ben korkup aniden bir fren yapiyorum, olmasin diye, cünkü olursa kimbilir ne olacak, garantimiz var mi? yok! o halde olmasin daha iyi, gayet düz bir mantik benimki si.
Ha bi´de söyle bir sorunum var, ben hayatta bir cocuk dan hoslandigimi gösteremem, genelde hoslandigim kisi, ondan nefret ettigimi ve hic hoslanmadigimi düsünür, sebebide gayet acik, öyle davraniyorum da ondan.
Kasap sevdigi postu yerden yere vurur hesabi.
Öyle bir hazir cevaplik, bi espirilik, bir standupcilik geliyorki üzerime sormayin, cocukcagiz benim ondan hoslandigimi anlamasin diye, onu yerin dibine sokup cikaririm, acigini bulup onla dalga gecer, sürekli tiye alir, herseyini malzeme yaparim, sirf o benim ondan hoslandigimi anlamasin diye. Baska zaman agir basli, iyi huylu, sessiz, sakin, güler yüzlü olan beeeen, aniden aslan kesiliyorum, Canavar oluveriyom bi anda, Dr.Jekyll ve Mr. Hyde.´in disisi gibiyim aynen!

En son böyle bir durumda kaldigimda, Carola da vardi yanimda, ve sonra onu tembihledim, "eger benim biriyle sürekli dalga gectigimi ve onu ciddiye almadigimi ve sürekli ona takildigimi farkedersen, anla ki ben hoslandim ondan ve o anlamasin diye yapiyorum ve lütfen cok gec olmadan durdur beni böyle bir durumda, cünkü ben kendim bunu basaramiyorum!!" carola nin cevabi ise "eger bunu türkce yapiyorsan, anlamam mümkün degil ..." hakli valla, bu son olaylar hep türkce yasandi. Zor bir durum yahu yaaaa .. ben kimse hoslandigimi anlamasin diye cocugu cidden yerin dibine soktum cikardim, soktum cikardim, türlü türlü dalga gectim, ismiyle bile dalga gectim ya, ben ne igrenc ne hayvanimsi bisiiyim yaaa??? sonra hic onun hakkinda ve onunla konusmadim, sanki o yokmus gibi davrandim, burnum havalar da, bi afra bi tafra sormayin, sanirsin ki dünya yi ben yarattim, aglamak istiyorum!!! ya benden nefret etse yeridir, ne diim, bana müstehaktir!

Hala büyüdükce olgunlasacagima dair ufak bir ümidim var benim ama... allah kerimdir..

Benim böyle olmama yol acan salak deneyim den birini anlatayim size.

Sene 2003 galiba, Gülsen ve o zaman daha kücücük olan kuzenlerim Esra ve Ebru ile Kölne Noel pazarina gezmeye gittik, benim ufak bir Fiat Punto´m var o zamanlar.
Gezdikten sonra Keupstrasse de Harran da dürüm ve Künefe yedik, biz Künefe yerken iceri biri girdi, ama nasil havali, karizmasi da tavan yapmis bir vatandas! Önce girisden bizim tarafa bakip durdu, sonra karsimiz da oturdu ve bakmaya devam etti, ben herhalde hoslandi benden falan havalarina girdim tabi, öyle bakismalar falan sürüyor, ama giki da cikmiyor.
Zaman ilerledi ve biz artik yola cikmaya karar verdik, o hala öküzün trene baktigi gibi bakiyor, dedim iyi gelip bisey demiyor, insan bi telefon numarasi falan ister dimi ama?! ben erkek olcaktim varya?!?!?!!!!

Ciktik biz mekandan, benim Fiatin önüne hiyarin teki hayvan gibi bir mercedes park etmis, nasil da girdiyse oraya, tikis tikis olmus benim arabayla, elimizde posetler vardi, bagaja yerlestirirken, o herifin icerden bana baktigini gördüm, bagajin kapisini kapatirken bi baktim bana dogru geliyor, aha dedim, simdi kesin gidecegimi anladi, son dakka gol atacak, öyle bi hali vardi.

Bu hayvan cikti disari, geldi bana dogru ve dedi ki "cikarken benim arabaya carpma haaaaaa" aynen böyle dedi, bu sonda ki "haaaaaaa" sanki kis uykusundan bir ayi dagdan iniyomus da, cevreye haber veriyormus gibi bir ses di, yok hayatim da bir ayi sesini duymadim, ama duysam kesin bu ses o ses di! bundan eminim!

Kölnün en büyük ayisi merhaba dedim icimden, oha cüs modun da donup kaldim, herifte ki tavan olan karizma, öyle bi düsüs yapti ki, ayaklarimin altinda ufalandi gitti.

Sok u atlatip arabaya bindim, topluca kahkaha tufani kopardik, ahanda reel hayat, ahanda maganda, abi ya secerek mi yolluyor evren sizi benim karsima?? anlamis degilim.. bende bir ayi sensörü var galiba, böyle beynimden teller uzayip potansiyel ayi var mi diye, cevreyi tariyor sanirim.

Kapsama alanimda parazit olsun lütfen, daha da cekemiyorum böyle ayilari!!!

Iste bir tarafta kendi beceriksizligim ve diger tarafta vay hayvan vay diyebilecegim ayar da ki erkek müsveddeleri!

Hiç yorum yok: