Pazar, Temmuz 04, 2010

aman da nazar degmesin ...

ardindan gelsin ikinci yaziiiiiiim ... abi cek bana ordan bi yazi daaahaaa :))

gecen hafta yeni bir bisiklet aldim!!! nasil mutluyum nasil mutluyum anlatamam :))
Kendisi son model, sifir kilometre, su kisacik ömründe sadece benim kicima vasil olabilmistir :)

Gecen haftasonu ailemin yanindayken, eski Bisikletimi Güncel e birakmistim, onun ki arizali oldugu icin, sonrasi .. iste okuyun :

-Cigdem mutlu mesut Baba evinde aile saadeti yasarken, beklenmedik bir Telefonla dünyasi alt üst olur. Telefonu acan sahis arkadasi Güncelden baskasi degildir ve 'Cido bil bakalim ne oldu' demektedir.
Cigdem o an sanki olanlari hissetmekte, sirtindan gecen bir ürperti ile titremektedir .. 'yoksa yoksa .. korktugum basima mi geldi, naayir noolamaaz' diye tedirgin ve ürkekce sorar ahizeden Güncele ..
ve Güncel 'Cido lan evet, bisikletin koltugu calindi yaf' der suclu ve ama cok üzgün bir tavir ile.

Artik olan olmustu ve geriye dönüsü yoktu, Cigdem artik ileriye bakip, Kaderin bu ansiz yarasindan bir an önce iyilesmeye calismaliydi - geriye dönüp bakmadan - bundan sonra söylenen eyvahlar da kar etmeyecekti!
Bunu fark eden Cigdem kendini toparlayip cözüm arayisina girmis, ne kadar güclü oldugunu göstermis ve bir kez daha kanitlamisti.
Onu hic birsey yikmaz, yikamazdi, her zaman yeniden ayaga kalkmayi, düse kalka ögrenmis ve tek basina var olabilecegini bütün dünyaya cogu kez göstermisti!

Bu aci kaybi atlatmanin yolunu en eski ve bildik yöntemle basaracagini biliyordu Cigdem, ve evet yine civi civiyi sökmeliydi, bunu basarmaliydi. Basaracagini biliyordu, cünkü o artik neler yapabilecegini ögrenmisti, bu güne dek yasanan hic birsey bosa degildi cünkü.

Ya yeni bir oturak, yada yeni bir Bisiklet olmaliydi. Ve Cigdem büyük deniz de bogulmayi secmese Cigdem olmazdi, Cigdemlikten cikardi. Elbette yeni Bisiklet almayi yegledi .. iste cünkü o Cigdem di .. büyük denizler de bogulmaliydi.

Birbirini kovalayan kara günlerin sonunda, yeni bir Bisiklet alinmis ve eski Bisiklet Güncele satilmisti. Zira Güncelin o günlerde en cok ihtiyaci olan sey bir bisikletti ve bu sekilde bütün cepheler huzur bulacakti artik.
Artik kimse üzülüp acili düsüncelere dalmayacak, herkes mutlu ve saadetin kollarinda devam edecekti. Yine Baharlar olup yine Bisikletler yollarda olacakti.

Orta yol bulunmustu. Herkes mutlu idi artik. Bu mutlu sonun verdigi hisler Cigdemi büyülemis adeta kanatlandirmisti, yeni bisikleti ile cayir cimen geze geze, saclarina ciceklerden tac yaparak, Ceylanlarin pinarindan su icerek, börtü böcek ile ahenk ve uyum icinde, bütünleserek adeta, hayatinin bu pembe kesimini doyasiya yasamaya devam etti ve ediyor ..

.. bir yerler de hepimiz CigDemLer degilmiyiz ...? -

eveeeet .. buna Hikayenin edebi kismi diyelim ;) ama aynen öyle oldu, Güncel benim Bisikleti aldi, gidip fiyat bictirdik, ben ne fazla alim senden, ne de altina düseyim degerinin dedim, 80€ bicti bisikletci, aldigim yeni bisiklete de 20% indirim aldim, 200€luk bisiklet bana 80€ya gelmis oldu! Iyi bir takas oldu bence, yeni bisikletimi cok seviyorum, cok severek kullaniyorum, o bisikletler arasinda ki Mercedes benim gözümde, anasinin bitanesi o :))
adini da Mualla koydum :) esmer Mualla'm o benim .. :)



Carola, Eren, Güncel, hep beraber gitmistik alisverise, benim ise gitmem gerektigi icin Carola alip geldi Bisikleti eve, yeni seleler de aldik Bisikletlere, o gün indirimli oldugu icin Hayvan gibi alisveris yapmis bizimkiler, bi geldiler eve, dolu dolu, bütün real'i bosaltmislar di zaar ;)) Carola yolda gelirken hem Bisikletin hem nevalelerin fotosunu cekmis, sonra herkese bakin nasil yükleyip geldim diye göstermek icin :) bknz. yanda ki Mualla hanim :)







Carola seni seviyorum hatun, sen bir harikasin, arkadaslarin gülüüü! O sicakta bir kere bile söylenmeden eve kadar getirdin Bisikleti o kadar yüküne ragmen, iyi ki varsin canim benim!

Cok ilginc bi kac foto da yüklemek istiyorum! bundan yaklasik 3 hafta önce Carola ile alisverise gitmistik ve ben bir Karpuz almistim, yemek nasip olmamisti gecen haftaya kadar, aksam yemegini beraber yiyelim demistik, güncel, carola ve ben, arkasindan Karpuzu kestik.
Kesince bi' de ne görelim, Karpuz sari imis :) hayatimda ilk sari Karpuzu yemek nasip oldu valla, markette normal Karpuz diye satiliyodu, sanirim onlarda bilmiyodu ;)





cok garip ti ama, bildigin Karpuz tadi ama rengi sari, gercekten tuhaf :) merak edenlere, REWE den almistim, hala ayni Karpuz satiliyor, hepsi sari mi bilmiyorum, belki sadece benim sansima öyle denk geldi. Öyleyse eger, ne sansliyim ben ya, o kadar Karpuzun icinden sari olaninin bana denk gelmesi?!?!

Abi ya bana da bi tek Karpuz da denke gelir öyle, onun disinda, hayatimda hep kelek, kelek, kelek, kelek.
baaaaa ne sari karpuzdan? Karpuzda gelen sansima edim ben ya.




neyse, bu da gecer :) siz bana bakmayin yinede .. umarim kimseye kelek denk gelmez ..

Hiç yorum yok: