Pazartesi, Temmuz 12, 2010

bitmeyecek saniyordum

dünya kupasini atlattik .. valla rahatladim bi yük kalkti üzerimden sormayin :) bana neyse :)

bu gün son maci kizlar izleyelim dedik, Carola, Elitza ve ben, hayvan gibi öldürücü sicak havaya ragmen carsida oturabilecek bi yer aradik. En son bi mekan bulduk ama bulana kadar da geberdik desem yeridir .. cok sicak ya, olmaz bu kadar ... Bisikletle bi mekandan öbürüne giderken biraz ferahliyoduk en azindan rüzgar oluyodu ya hani o bakimdan, Elitza acaba böyle bi yerden bi yere gidip skoru mu ögrensek arada, serinleriz sürekli, diye bir fikir atti ortaya ama buz gibi bira icme hayalini kurmustuk öncesinde, o yüzden oy birligi ile red aldi bizden :)

 bu minik kiz da annesiyle birlikte maci izlemeye gelmis, ay bi fotosunu cekeyim dedim, hasbam nazlandi :) cok fena tatliydi yaa ..minciklayasim geldi orda, Carola ile aaaa ooooo aman da aman diye diye salaklastik :)






maci izlemek istedigim asil mekan alttaki iki fotoda görülen Cartoons, cok doluydu ama oturacak yer bulamayinca baska bir yer bakmak zorunda kaldik maalesef


Sonra her zaman takildigimiz cafede (alttaki fotolar) izledik maci, ama orasi bile tiklim tiklim oldugundan, maci dogru dürüst izleyemedik, aman cokta büyük bir kayip degil ki :)


Ayagimi burkmustum ya gecen hafta, hani su gerzek kadin önceligimi almisti, bende carpismayalim diye yoldan bisikleti kirmak zorunda kalmistim, cok fena olmustu haftasonu, ayagimin üzerine basamiyodum, Carola ya canim yaniyor demistim ve evden buz torbasi kapip geldi hemen gece yarisi, inanilmaz bi arkadas o, her güzellige layik, öyle temiz kalpli, öyle candan ki, cok seviyorum onu ben .. iyi ki de var .. bunu ona hergün söylüyorum, cok degerli o benim icin! yandaki fotoda acil de cekildi :)) sargi yapti Tohtur bey ve o arada Carola hemen bi hatira fotosu cekti, fotoda belli mi bilmiyorum ama ayagim nerdeyse iki misline sisti, cingene gibi terlikle gezdim üc gün boyunca cünkü hic bir ayakkabiya yada babet icine sokamadim ayagi o bicim ebattaydi yani :) ama bugün sabah itibari ile inmisti sisikligi ve terliklere baybay da dedim :)

cok canim sIkkIndi son günlerde, kalbim aciyodu az biraz .. gecmek üzere ama, gececek biliyorum, allah baska dert vermesin bize. Iyi ki Carola var, tekrar ediyorum ama, cok cok iyi bir arkadas o ..

seni cok seviyorum Caroooo ...

Hiç yorum yok: