Salı, Temmuz 13, 2010

gökten rahmet indi ..

süper yagmurun ardindan biraz daha serinlemis durumdayiz :) bu aksam saat 19 sularinda siddetli bir sekilde baslayan Firtina halen devam etmekte, saatlerdir yagmur yagmakta. Arada bide inanilmaz büyüklükte dolu yagdi .. valla sonumuz hayir degil ..
Ama bütün gün igrenc bi nem ve sicak vardi, hayatimda bundan önce Almanya da böyle havalarin isindigini hatirlamiyorum cidden!

Fotolari tek tek bisey yazmama gerek yok sanirim .. kimini benim odanin penceresinden, kimini de yurdun önünde ve sokagin Fakülteme bakan tarafinda cektim .. cok güzeldi yaaa .. nasil yagdi nasil islandim :)) ayakkabisiz attim kendimi disari, ve ben haric daha bir sürü baska ögrenci, kendilerini Fakültelerinden disari attilar, yagmurun altinda serinlemek icin :) keyfini cikardim valla, ilik ilik yagiyodu :) eve girdigimde hakkaten donuma kadar islanmistim :)
Aslinda daha ilginc bir foto cekmek istemistim ama yetisemedim, benim le ayni yurtta kalan bir grup ergen diyesim var nerdeyse, yok ergen degil ama genc diyelim, mayolarini giyip, altta gördügünüz o sokaga uzanmislardi, yagmurun yagmasina onlarda benim kadar sevinip kendilerini mayo ile birlikte disari atmislardi, ben cep telefonunu getirip foto cekeyim diyene kadar gitmisler di ne yazikki ..

buyrun, belki bakarken serinlersiniz :)))

1 yorum:

melisa solmaz dedi ki...

buralar soğudu canım bende isterim öyle ayaklarımı suya sokmak ama soğuk şimdi olmaz bu arada senin ayakların çok biçimli ve güzeller kıskandımda hem