Cuma, Temmuz 09, 2010

güzeliz be cicek ..

yarin haftasonu ya galiba?! yeni geldi aklima, bugün cuma imis, hala hastanedeyim, aslinda eve gidesim de yok, dosyalari yazip bitirdim sayilir, ekimde Berlin de yapilacak bir Kongre icin burs basvurusu yapicam daha, patronum tesvik etti, referans mektubu yazdi, ben de basvuruyu yazip göndericem, özkan bey kesin kabul edilirsin dedi, bir kac tüyo verdi basvuru icerigi ile ilgili, bana bu kadar güvendigine göre vardir bir bildigi herhalde. Referans mektubunu okuyunca gözlerim doldu ayrica, takdir almak güzel birseymis megerse, demek ki cok fazla tatmadigim bir duygu ki böyle duygulandim.

Dün sabah ise gelirken bisikletle ufak bir kaza gecirdim, önceligimi trafik lambasinda baska bir bisikletli kesti, bende carpismayalim diye kirdim ön tekerleri, sol ayak bilegimi burktum gibi bisey, dün agriyip duruyordu, isde buztorbasi koydum ama nafile, aksama daha da kötülesti, gece sancisindan yildizlar ucustu beynimin icinde, baya hasar görmüs anlasilan. Evde buz torbasi da yoktu, buzluktan sohuk ne varsa alip koydum ama geceyi cok zor gecirdim, simdi bandajli, idare eder bir sancisi var, burdan buz torbasi götürüp evde yine üzerine koyarim, haftasonu iyilesmesi icin yeterince bir süre olur herhalde. Rapor falan da almak istemiyorum, en sevmedigim sey, hakkat bu güne kadar 15 yildir calisir dururum, hasta bile olsam hic isden kalmadim, hep gittim, karsiligini gördüm mü ? hayir tabi ki, aksine iyi niyetim kullanildi hep. Hayvan gibi calistim her zaman ama karsiliginda hep kazik yedim.

Cok salagim ben ya, harbi katiksiz salagim, alnimda da yaziyor sanirim, saf salak aptal, her sifata uygun bir bünye var bende valla. Hayatinda yasadigi hic biseyden ders alamayan, aptal iyi niyetli, salak biriyim ben ya.
Ha bide beni birseye inandirmak o kadar kolaymis ki, bende kendimi yeni yeni tanimaya basliyorum, sonra sasiriyorum kendi kendime, lan ne salaksin ya, gercekten ne anlatsalar yiyosun, bi adam olamadim gittim ben ya. Olmam da artik. kendimden hic de ümitli degilim.
Ama aslinda kücügüm daha, kimse benim hala kücük bir kiz oldugumu görmüyor, hayati cok erken yasamaya baslayan, baslamak zorunda kalan. Herkes bos keseden sallasin dursun anasini satim, böyle gelmis böyle gider, benim kalin kafa degismez.

Bu gece iciyoruz carola ile, he dogru duydunuz iciyoruz, söyle adam akilli bi sarhos olalim dedik, mekan belli degil daha ama sorun degil, yeterki akol aksin dimi.
En son istanbulda icmistik sarhos olasiya dek, kumkapida raki ile baslayip istiklal de canli müzik ve efes esliginde sonlandirmistik geceyi, ve ben eve dönene kadar neler oldugunu hatirlayamadim öbür sabah.
Gece elektrikler kesikti bide, o kafayla merdivenleri Emrelerin üst katina kadar cikamamistim, Deniz arkamdan cikmisti merdivenleri, olasi düsme ihtimalimi düsünerek, ki olabilirdi, hala o zifiri karanlikta nasil cikmisim, kendime hayret ettim.

Alkol güzel sey ya, en yaradilasi seymis megerse, insanlar anlayamiyor henüz.

dolsun kadehler, güzelleselim.

Hiç yorum yok: