Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Kuziilerim gelooor Ayooool :))

kac gündür yazayim yazayim diyorum, bu güne kismetmis.

Isdeyim suan, bos vaktim var, bi taraftan pisiyorum sicaktan bir taraftan bu yaziyi yaziyorum. Bir Litre dezenfektani bitirmek üzereyim bu arada, kollarima bacaklarim bol bol döküp ovusturuyorum, Kolonya etkisi var biraz, hafiften bir serinleme söz konusu ama kesmiyor kardesim, kesmiyor!! Nöbetin hemen bitmesine ve eve gidebilmeyi hayal ediyorum ....bit nöbet biiiiit ....

Yarindan itibaren havalar serinleyecekmis, 20 dereceye kadar düsecekmis, buna nasil sevindim anlatamam sizlere. Tiroid'deki kist'ten ötürü canim burnumda, yeni ilaclar almaya basladim ama hic faydasini göremedim simdiye kadar, hala ayni sIkInti ayni bunalim, ayni havale gecirme, sicagin etkisiyle daha da yogun .. uuuffff ... kurtulabilsam keske bundan, gercekten ciddi anlamda canim burnumda, hem ilac almaktan artik biktim usandim, ve bunu ömür boyu yapmak zorunda olmayi düsünemiyorum bile, hemde sicak havada herkes mutlu mesutken, ben kalp carpintisindan tahtali köyü boyliycam diye korkuyorum artik. Gecen hafta cok kötüydü, nabzim hic bu kadar cikmamisti, nefes alamadim bi kac gün, yeterince hava alamiycam bogulucam sandim, 30dereceyi gectiginde sanki kalbimin nasil attigini görebiliyomusum gibi geldi, hani gögsümden firliycakmis gibi, yani kesin öyle degildi ama nabzim birden yükselince, artik olmayan seyleride görüyorum gibi geliyor. Allahim havalar serinlesin baska hic bi istegim yok vallaha, insan gibi evden cikabileyim artik, düsüp bayilicam diye korkmadan.

Persembe günü cok cok güzel bir gün olacak :)))) kuziiiciklerim beni ziyarete geliyorlar ve Pazar gününe kadar misafirim olacaklar!

Ben Üniversite icin Göttingene tasinali tam bes yil oldu, bu yil mezun oluyorum ve gitmek üzereyim, ancak simdi gelebilecekler :) Ebru ve Esra ile cok planini yaptik ama bitürlü nasip kismet olmadi .. ama bu sefer hersey tamam, tren bileti alindi ve yarin aksam burda olacaklar! Ebru suan 20 yasinda aramizda 12 yas var, Esra ile de 16 yas farkimiz var, ama buna ragmen süper anlasiriz, esra ile kanka modundayiz zaten :)) dimi Esra??? :)))

Onlari dogdugu günü biliyorm, nasil minik bebektiler, simdi kocaman genc kiz ikiside, bazen inanamiyorum zamanin böyle gecmis olmasina ve ikiside inanilmaz tatli, sevimli, canayakin, hossohbet, anlayisli yani inanilmazlar, ikisi ayri ayri süperler! kimin kuzileri sonucta dimi?!?!

yani benim gibi bir ablayi bi kuzenide herkes zor bulur valla :)) cok kafadengi, hafif catlak, hiper matrak, eglenceli ve anlayisli bir hatun kisisiyim :)) neyse .. :)
bol bol gezmeli bir haftasonu gececek bundan eminim :)) kizlarin hatrina yagmur yagmamasini diliyorum valla .. cok üzülürüm yoksa ...

Sizi cok seviyorum kuziiiiiler ve yarin aksami iple cekiyoruuuum ...!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ablaciim bizde seniii cok seviyoruz.. :D bir kac saat sonra ver ellini GÖTTINGEN :D öpüyoruz seniii

CigDem dedi ki...

kuzicikleriiiim :))) bende sizi coook seviyorum .. saatler gecmek bilmiyor valla .. bir an önce aksam olsa hemencik hemencik :))
öptüm sarildim kuziciklerim :)

CigDem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.