Cumartesi, Temmuz 17, 2010

Yagmur, Bülent abla, ben ve düet ..

video

yok ya, yagmur gibisi yok .. yaz maz hepsi hikaye ..
ne serinledi ortalik inanilmaz .. sabah zaten serin di hava, yorganin altina girdim soguktan .. özlemisim o duyguyu ben!
Cam'dan yagmuru cekim dedim, teknik kabiliyetimin olmayisindan, Video'yu kesemedim, dolayisiyla, Bülent Ersoy'la birlikte unutamazsin isimli esere Düet yaparken dinleyeceksiniz, buna da sükür, daha kötü de olabilirdi, artik hatrim icin katlanirsiniz .. Aslinda yapamam demem hic bi'zaman, beni bilen bilir, -bknz.: MacGyver gibi hatunum insallah :) ama biraz ugrastim baktim beni yoracak 'aman be' dedim, 'o kadar da olsun varsin'.
Yagmur bana Babamin anlattigi bir aniyi hatirlatti. Bundan yaklasik 25 yil falan önce, yani ben daha cok kücükken, bir arkadasini havalanindan almaya gitmis, arkadasi Türkiye den Burhan Cacan'in kasedini getirmis yaninda, 'Yag Yagmur' albümü. Havalanindan dönerken, bu kasedi dinlemisler arabada, bi taraftan bu yag yagmur caliyomus ve disarda inanilmaz yagmur yagiyomus, babam diyoki, göz gözü görmüyordu, arkadas da bu sarkiya takmis, sarip sarip yeniden dinlemisler, ve yagmur bi'türlü dinmemis, Babam da son care olarak, kasedi alip cam'dan disari firlatmis, 'baslarim senin yagmuruna' diyerek. ben simdi iyi anlatamadim, Babam anlatinca biz genelde Kahkahalara boguluyoruz :) bi dahakine hatirlatin, Babam anlatsin size olurmu!
Simdi aklima bisey daha geldi, ben ehliyeti yeni aldigimda, evde Ibrahim Tatlises in eski bir kasedini bulmustum, konser kaydi idi, Babam gicik olur, bunu da eklim, neyse, kendime araba alana kadar bi kac hafta aile aracini kullanmistim, ve her kullandigimda o kasedi teybe takiyodum (sene 1996, ilginc ama o zamanlar henüz arabalara CD calar takilmiyordu, yokmuydu acaba? kimse yasimi hesaplamaya kalkmasin, oyarim!).

Sonra ben kasedi bi kere teypten cikarmayi unutmusum, Babamla bi yere gidicektik, babam arabaya bindi, teyp calisti, bangir bangir Ibo nun konser kaydi caliyo, ben icimden yusuf yusuf diye telkine basladim, babam sakince aldi kasedi teypten, cido sen mi unuttun bunu burda dedi (hani bilmiyomusun ben gicigim bu herife babinda), hee galiba ben unuttum dedim civciv sesiyle ama, olabildigince sirin ve masum (senin biricik kizinim ben babinda). Babam aldi kasedi, indi arabadan, bi'de baktim ki kasedi aldigi gibi ormana dogru firlatti ... kased uctu gitti gözlerimin önünde ... cok fena olmustum ya, ama haksiz degildi, her defasinda uyardi uyardi .. bende pek takmamistim acikcasi :) ama travmasi cok derin .. o yüzden internetten o albümü indirdim :)) ama nedense o eski tadi yok, niye seviyomusum anlamadim? aslinda hic ama hic hic tarzim degilmis, yaa baba hakliymissin sevmemekte :) simdi senin degerini daha da bi anliyorum :) cok seviyorum seni ..

genclik hatalari iste .. insanin pesini birakmiyor :)

Hiç yorum yok: