Pazartesi, Ağustos 30, 2010

7 numara - Sıfır ve ask

Haydar'in Armagan'a ask üzerine söyledigi sözler ..

askin degeri sifir ise senin icin; 
sifir bir deger degildir, bir sayi bile degildir, anca baska bir sayinin yanina gelince deger yaratir .. tipki sevda gibi, sevdaninda tek basina bir degeri yok .. 
illede biri olmali, sifir ne kadar coksa sayi okadar cogalir, sevda ne kadar coksa, insan o kadar cogalir büyür .. 

biri deseki; "sevdami al, kendine ekle, bir ömürle carp, sonra sonsuza esitle"
 
yine degeri sifir mi olur senin icin?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ay bide ne kadar sevinmistim fotograflar koymus çigdem diye bide ne görim ana:

tembellikten dolayi su an icin henüz foto yok ..

oldumu çigdem yaaaa aaa :)

ama gerci sende haklisin, cok yogunsuz. staj nasil gidiyor?

ya bu arada, ben senem, belki hatirlarsin. belki hatirlamazsin. ben yinede yazayim :)

yagmurlu bir aksam,çigdemin yeniden blog yazdigina sevinen Senem

CigDem dedi ki...

Seneeem .. ne kadar sevindim senin yorumunu okuyunca .. mutlaka bir yil oldu dimi? nerelerdeydin ama :( nasil hatirlamayacagimi düsünürsün, ask olsun ;) Blogumun en tatli okuyusunu unutamam ki :)

Artik hep burdasin dimi? :)

Ben burdayim bak, Fotograflar'da söz gelcek hep su an icin sadece Antakya Fotograflarini yüklemeyi basardim maalesef :) ama devami gelecek ..

yagmurlu bir aksam, Senem'in yeniden blogunu okuduguna sevinen bir Cigdem ..