Pazartesi, Eylül 06, 2010

Ama yoksa bahçemin eski şanı - Sebebi koparılan çiçekler

son günlerde tekrar tekrar dinledigim tek parca .. Sertab süper bi albüm yapmis, tavsiye ederim ..özellikle bu parcasini DINLEYIN ..

Bugün icimde bir öfke, bir kirginlik, bir hayal kirikligi, bir saskinlik bariniyor. 

Nefes alamiyorum. Ayaklarimin altindan yer cekiliyor sanki. Kendime agir geliyorum. 

Ne zaman büyüyecegim? ne zaman hayal kurmayi birakip gercek hayatla yüzlesecegim? Gercek hayati kabul etmek öyle zor geliyor ki bana .. hala herkesin bana samimi duygularla yaklastigini ve kesinlikle icinde bi art niyet ve bir kötülük beslemedigini düsünüyorum.

Hep ayni sebepten dert yaniyorum ama hic akillanmiyorum. Kendime tahammül edemez oldum artik bu yüzden. Kimseye dert yanmayacagim da artik. Kendi düsen aglamazmis hani, salakligima doymayayim.

Evet .. yoksa bahçemin eski şanı, sebebi (zorla) koparılan çiçekler 

Anne ne zaman büyüyecegim ben?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam cigdem'cim

Ya bence en az 2 sene olmustur "görüsmeyeli" :)
Sorma cigdem ya, Studium'u bitirdim, özel konular vardi biraz kötü zaman gecirdim, ama hepsi gecti :) Simdi iyiyim, calisiyorum, öyle iste :)

Sen bitirdinmi Uni'yi? Yani stajdan sonra artik is hayatin tekrardan basliyormu?

Evet, artik burdayim kesin galiba yani insallah ... :)

Ich wünsch dir viel Erfolg bei deinem Praktikum!

Machs gut
Senem

CigDem dedi ki...

Senemcigim..
anca firsat buluyorum cevaplamaya .. kötü konular senden uzak dursun artik, atlattigina cok sevindim .. allah bidaha göstermesin!
Ben is hayatina atilamadim, yani psikolog olarak henüz atilamadim, onun disinda hala son gaz devam ediyorum .. Uni insallah bu yil sonuna, bitecek ama tezimi nisana kadar bitirip teslim etmeyi düsünüyorum, ve nisandan sonra bu sehirden de artik gitmeyi düsünüyorum .. e zamani geldi :))

"kesin, galiba yani, insallah" deme lütfen, burda ol :))

cevaplasarak muhabbet ediyoruz ya, e ask olsun ikimize de :))

yolunu gözlerim, bil emi ;)