Pazartesi, Eylül 27, 2010

isteyince de gecmez su zaman denen tuhaf sey

8 gün kaldi ve ben Türkiye yolcusuyum :) 5 ekim de istanbula ucuyorum ve toplam 3 hafta Türkiye de olacagim! yasasin!!!!
Doya doya gezip tozmak istiyor canim .. mekan degisikligine öyle bi ihtiyacim var ki ..

Sabah 9dan beri isdeyim ve zaman gecmek bilmiyor, saat 13de paydos yapicam ve sanki dakikalar gecmek bilmiyor. Eve gideyim, yemegimi yiyeyim sonra sporuma gideyim, baska bisey istemiyorum.

Sabah ofisin anahtarini bulamadim, insallah kaybetmemisimdir, en son carsamba elimdeydi anahtar, cuma günü evde unuttum zannettim, ama bu sabah da bulamayinca icime kusku düstü. Saniye saniye neler yaptigimi ve nereye gittigimi hesap ediyorum ama anahtari nerede ne yaptim bi türlü hatirlamiyorum.
Insallah kaybetmemisimdir!

Hayatim cok tuhaf sanki, yani garip seyler oluyor, iyi mi oluyor bilmiyorum, biraktim oluruna artik. Kimseyi takmiyorum artik, kimseye hesap vermek zorunda da degilim, hayattan keyif almaya karar verdim, baskalari konusmasin diye sürekli tetikte olmaktan bi fayda görmedim bu güne kadar, tam tersine ben ne kadar dikkat ettiysem yine biseyler bulup konustu herkes. Biktim artik bu durumdan, hayatimi baskalarinin keyfine göre yönlendirmekten, herkes bi dönsün bi kendine baksin ondan sonra yargilasin insanlari.

Kimse kimseyi yargilayacak durumda degil, kime hesap verecegimiz belli, kimse kendini dünyanin merkezi zannedip megalomanlasmaya baslamasin.

Bozmayin kafami, fena yaparim!

Hiç yorum yok: