Cumartesi, Eylül 18, 2010

mal miyim neyim, ne bileyim?!

Hani diyorum ya benden adam olmaz, olmaz valla, altina imzami basicam, noter tasdikli olucak bide.

Son biraktigim yaziya bakiyorum, hala ayni yerdeyim! 

Efendim, karsinizda saf, salak, aptal, gerizekali, yani bildiiin mal gibi, her gördügünü insan zanneden birisi var.
Her gördügünü insan zannetmekle kalsa ne ala .. ne ala .. öper tepenize korsunuz valla .. yetinmez bu arlanmaz insan kisisi, bi'de o na anlatilan, söylenen herseye inanir!

Peki niye? cünkü herkesi kendi gibi mal bilir. cünkü herkese yüregini acar. ne diyosa o'dur! hic bir sahte duyguyu yanlis kelimelerle süslemez. cünkü kimsenin cani yansin istemez.

Hayatimda kimseyi yari yolda birakmadim, ne söyledimse, aynen uyguladim. Eger birseyden emin degilsem asla geri alamiycagim sözler sarf etmedim. Karsimda ki kisinin her zaman kalbi, duygulari, gururu ve hassas bir yüregi oldugunu düsündüm. Yemin ediyorum hic bir zaman kendi cikarimi düsünmedim, kendi canimin yanacagini düsünmedim, yeter ki baskasinin cani yanmasin dedim.

oy ben ne tecrübelerden ders almakta inat eden biriymisim megerse.

akitacak kan birakmadiniz bende. 

girmeyin hayatima böyle pust'ca cikacaksaniz eger.

Hiç yorum yok: