Pazartesi, Kasım 01, 2010

ben böyle sansin ..

Tatilim bitti coktan -  gecen hafta Sali günü Almanya ya döndüm .. ama ne dönmek! Sali gecesinden bu yana Göttingen Uniklinikum dayim. 

Evet dogru okudunuz. Allahtan Hastane de internet var.

Tatilimin son 5 günü zehir oldu, mide agrilarim basladi, hani mayistan bu yana cektigim, nedeni bir türlü bulunamayan, sonra bakteri var ondandir denilen. Megerse hic bir doktor bilememis nicin agrilarim oldugunu. 
Neyse tatilimin son 5 günü fena halde sancilanmaya basladim, son iki gün kusmaya basladim, sürekli yedigimi cikardim. Dönüsümü kusa kusa yaptim, ucakta, trende, her yerde mutlaka saat basi bi kustum, aksam 22.45 de Göttingen Garina geldigimde kendimden gecmek üzereydim, hem sancilar hem kusmanin verdigi halsizlikten ötürü, gar'dan taksiyle eve gidip esyalarimi biraktim ve ayni taksiyle Uniklinikum'a Acile gittim.

Kaydimi yaptirdim ortaligi kusmuga buladim ve beklemeye basladim, sohuk terler attim bir saat boyunca beklemem gerekti, sonra acile alindim, sikayetlerimi söyledim, ultrason yapildi, kan alindi tahlil icin, o arada sancilarim feci derecede artmaya basladi, yine kusmaya basladim, ortalik kusmuga bulandi (düsününce yine kusasim geliyor), ardindan damardan agri kesici ve mideyi yatistirici bi ilac takildi, ardindan serum takildi, doktor bu gece burda kalirsin tam olarak hastaliginin sebebini anlayana kadar dedi. 
Zaten o halde kovsa da gidecek durumda degildim ki ben! 
Bir ara Hemsire ile kapistim, sancilar öyle fecidi ki, dayanamiyordum, "nolur agri kesici verin, morfin verin" diye yalvardim, ama damardan verdikleri her agri kesiciden sonra yine kusmaya basliyordum, o yüzden hemsire önce mide ilaci verecegini söyledi, ben hala yalvarmaya devam ediyordum, vallahi cok cok cok feci canim yaniyordu, tarifi mümkün degil. Hemsire bana bagirdi, kusuyorsun sürekli, önce mide ilaci, anladin mi diye. pisssstim kaldim :)
Sabaha karsi kan tahlilleri geldi, o arada ben sürekli kusmaya devam ettim, agrilarim da gecmemisti. Kan tahlillerinde ileri derece de Pankreas iltihabi oldugu cikti ortaya. Megerse Maysidan bu yana benim derdim buymus, ve simdiye kadar yapilan bütün tahliller arastirmalar bosunaymis, daha önce hastaneye yatisim ve yapilan igrenc arastirmalar, ay düsünmek bile istemiyorum.

Öyle oldu iste, Carsamba sabah odama getirdiler, suni beslenmeye alindim, litrelerce Serum, antibiyotik ve agri kesici yedim boynumda ki damara takilan hortumdan. Cumartesi günü gidaya gectim, simdi cok cok iyiyim, agrilar gecti, arada bi mide de bi agri oluyor, o da normal artik ama :) insallah yarin yada sali taburcu olurum diye ümid ediyorum!!!

Cumartesi annem ve babam geldiler, cok moral oldu bana :) Elitza sagolsun, Bulgar arkadasim, ben hazirliksiz gelmistim acile, burda kalacagim hic aklimdan gecmemisti, evden esyalarimi o getirdi hep, cok ilgilendi, iyi ki burdaydi, allah razi olsun.

Bu hastane macerasi yüzünden Bochumda ki Kongreyi kacirdim maalesef. Hani burs icin bas vurmustumya ben, iste burs icin secilmistim, cok sevinmistim, Carsamba sabah Kongre icin Bochuma gidecektim, nasip degilmis :(

Tatili sorarsaniz eger, cok güzel gecti! Istanbul cok yagmurluydu ama ona ragmen güzeldi. Iki gün Kas'a da gittim, muhtesemdi Kas, cok sevdim! Hastaneden cikinca fotolarinida paylasirim insallah sizlerle.

Bu arada sürekli "cirkin" diye tiklayan bi kisi var, ben kim oldugunu biliyorum, haberin olsun.

Bidaha ki yazimi evimden yazmayi umud ediyorum arkadaslar, insallah görüsürüz :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cigdemcim, cok cok gezmis olsun... ah ne kötü ya, keske orda olsamm...
:(

Senem

ÇiğDem dedi ki...

gecti bile Senem, cok sagol :)
evet, keske burda olsan, cani gönülden diliyorum :-)