Pazartesi, Kasım 29, 2010

Çiğdemim

İlk baharım, muradımsın, yazımsın
Seni benden ayıramaz kimse ,
Sevincimsin, hayalim , hazımsın
Tarifine yetmiyor ki söz Çiğdemim

Gecem senle aydınlanır hoş olur
Günüm sensiz zından olur boş olur
Bir gülüşün şairligime söz olur
Gözlerimi doyurdun çiğdemin

Çiçekleri kıskandıran üzen sen!
Dizlerimin bağlarını çözen sen!
Anneme gelin olacak sen,
Soyadımı ismin ile yaz Çiğdemim

Ayrılığa meyil verir seçersem
Kanım aksın şerbetini içersem
Senden evel bu Dünya'dan göçersem
Mezarımı yüreğine kaz ela gözlüm 

bu siiri Internette kendi adim soyadimla arama yaparken buldum. 

Ha simdi soracaksiniz ne diye kendi adini arar sorarsin,  bende simdi derim ki, "sorma niye, iste eyle" :)) yok yani var mi ismimle ilgili benim haberim olmayan bir yayin falan diye paranoyak bir fikir iste. Neyin paranoyasi bilmiyorum :)

Tekrar diyorum, ey gugil sen cok yasa, hayatimda oldugun icin minnettarim sana :))

Seneeeeeeeem .. yorumlarini okudum bir cirpida, önce mailime sonra gönlüme düstüler :))) keske buralara yolun düsse de, 40 yil hatri olan bir kahve ikram edebilsem sana :)) cok sevinirim gercekten!

Siire dönmek istiyorum yine, yazan kisinin ismi Serkan Karatay, acaba Cigdem isminde sevdigi mi vardi, ona mi yazdi ki ne? acaba acaba .. Nasil sevmis olabilir ki, eger gercekten öyle olduysa? Misal ben cok siir yazarim, asikken yazarimi he ya, ama ask acisi cekerken muazzam sair olurum, degme gitsin.

Benim icin böyle siirler yazan bir adam olurmu acaba bir gün, diye düsünmeden edemedim. Varsa öyle bir adam sayet dünya da, hangi ana dogurduysa, hürmetlerimi iletir öyle bir adami dogurdugu icin ellerinden öperim anacigim (tabi full mode on, adam beni dünyanin en mutlu kadini yapiyorya, doguran kadina tabiki simdiden ana derim ben yani, onunda beni kizim diye bagrina basacagini umarak). Ah bi'de hayaller gercek olsa. Siirden de gectim artik, ilk önce bi cikip gelmesi lazim.

Bekleye bekleye agac ettin sen beni yahu. Buradayim ben hala.

ilginc. hay cigdem sen ne ilginc bi insansin ya, oturup seni yeniden taniyasim geliyor bazi bazi. al sana bi tokat. srrraaaak.

-Merhaba ..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cigdemcim yazilarinla o kadar güzel anlatiryorsunki yasadiklarini, ruh halini bazen hüzünlenip bazen gülüyorum yazdiklarina :) cok keyifli ve iminimki bir o kadarda keyifli bir insansin..
ya senin facebook'un varmi?

kendine iyi bak
Senem

ÇiğDem dedi ki...

Canim canim .. ne güzel bir yorum birakmissin bana öyle :) cok severek okudum inanki ;)
Facebook da varim ve beni mailimden bulur eklersen cok sevinirim :) mailim: sevincigdem@gmail.com .. bekliyorum caniiiim :)