Salı, Kasım 30, 2010

ofis de is yok, yazi yazim bari ..

aynen baslikta dedigim gibi .. su an cok sessiz ofis, telefon calmiyor, gelen giden de yok e bari bir yazi yazim de icimi dökeyim dedim.

Icimde dökecek bisey yok tabi ama laf olsun torba dolsun iste.

Dün aksam nasil yorgundum nasil yorgundum anlatamam, aksam erkenden yatayim dedim, erken dedigimde saat 23 yani, ama benim icin erken, normalde 1 veya 2de yatan biri icin .. neyse sabaha saati kurdum ama uya kaldim. Gec yattigim günler sabah erkenden kalkan ben, erken yatim uykumu alim dedigim gün yataktan kalkamadim. pesss yani.

Demek ki neymis? alismadik göt'de don durmazmis! ne yatiyosun tavuk gibi erkenden bak sonra böyle oluyor.

Sabah okulda verdigim dersden sonra, kostur kostur eve, üstümü degistim, 3 kat corap, tayt, 1 uzun kollu, 1 kisa kollu t-shirt, üzerine bide termo kazak, bere atki eldiven, ciktim evden, Üniversitede ki bu isime geldim.
Burada Paydos edince ver elini Pazar, bunca kiyafet hazirlik Pazar icin, hava hergün biraz daha soguyor, öyle sIkI sIkI giyinmezsem isim zor demektir! aksam 22ye kadar donarim soguktan!

Dün de sIkI giyinmeme ragmen ayaklarim donduuuu! bugün tedbiri elden birakmadim ve bir cift kalin corap daha giydim, etipuf gibi oldum ama yeter ki üsümeyin, yoksa aksam 22ye kadar zaman gecmek bilmiyor.

Bana Alkol halen yasak, acik söylemek gerekirse pek aramiyorum ama Pazarda o soguk havada, litrelerce sattigim o soguk saraptan bir yudum bile alamamak, alip isinamamak, nasil aci bi bilseniz :))

Basa gelen cekilir hesabi, tabiri caizse hayvan gibin calismaya devam.

Hiç yorum yok: