Cuma, Kasım 05, 2010

son perde

Hastane macerasinin son perdesi insallah.

Carsamba günü taburcu olan ben, ayni günün aksami yine ayni sancilar ve kusma ile acilde buldum kendimi yeniden. Serum taktilar, damardan agri kesiciyi verdiler, kan aldilar, ve tahlilde inanilmaz sonuc, kan degerleri nerdeyse bir haftaki duruma dönmüs yine! sanki hic tedavi görmemisim gibi.

Sinir sistemimalt üst oldu, o kadar agridan tedaviden sonra, iyilestin diye eve yolladilar ve ayni gün tekrar gel ve iyilesmedigini ögren.  Sinirlerim bosaldi, hüngür hüngür agladim, hemsire geldi omzuna aldi beni falan, ne icler acisi bir haldeydim kim bilir. 

Bu gece kalman sart dedi doktor, ultrasonla bakti tekrar ama cok bi sonuc alamadi, bende direttim kalmam evime gidicem diye, zira evden bi pijama getirenim bile yok suan, arkadaslarimdan kimse Göttingende degil, iyi Güncele desem canla basla toplar getirir evden ama ya donuma varana kadar ona mi getirteyim simdi ? yok kalmam diye dövündüm durdum, en sonunda Doktor, ancak imza atarsan mesuliyetin kendine ait olduguna dair ve yarin yatmak üzere gelirsen, o zaman cikarsin dedi, ok dedim attim imzayi.

Kolumda serum ignesi, öyle eve gittim, yolda annemi aradim, hala cesmeler fora, hüngür hüngür, valla sinirlerim cok bozuktu.

Eve gidip camasir yikadim, cantami hazirladim, herseyimi hallettim, öbür gün ögleyin geldim Hastaneye beklettiler iki saat, yeniden kan alindi, uzman Doktor yeniden ultrasonla bakti ve simdiye kadar yok yok denilen taslari buldu safra kesesinde, büyük bi ihtimalle Pankreas iltihabina yol acan da bu birtürlü bulunamayan taslar olmus, ve taslar yüzünden tedavi de sonuc vermemis. Taslar damarlari tikamis ve hem pankreasin hemde dalagin iltihabina yol acmis. Dalagin iltihabi da bonus olarak kapak oldu bana, bu uzman doktor farketti, bundan önceki hic bir doktor anlamadi. 

Bu sabaha ameliyat saati verildi, saat 7.30a, 8 gibi ameliyata girdim, 11de odama getirmisler, oda arkadasim söyledi, ve ben aksam 18e kadar uyudum, arada bi agridan uyanip agri kesici istedim, saat 15di galiba, doktor gelip damara bi sise takti.
Hayal meyal sisenin cok yavas damladigini gördüm ve feci bi agri ile kivraniyordum, midem bulanmisti agridan, elimle uzanip vidasini gevsettim, ve siseden resmen akiyordu sivi damarima, aninda bi rahatlama hissettim, agri cabucak gecti sivi aktikca, ayni anda camdan disari bakiyordum, camda Windows Colordan yapilmis ve cama yapistirilmis bir ucurtma vardi, agri kesicinin oluk oluk akmaya basladiktan sonra, ucurtma sanki ucmaya baslamis gibi geldi bana, sonra baya baya gözümün önünde ucuyordu ucurtma. 

Salak salak aaa ne güzel diye izlerken bi an kendime geldim, kafa yapti ilac galiba, dozaji birden damarima verince, o bilincle uzandim ve vidayi geri siktim, ama bedenimde inanilmaz bi rahatlama ve gevseme vardi, kendimi yayilan hamur gibi hissettim :) sonra uyudum aksama kadar, hemsire aksam yemegine uyandirdi ve yemek yedim oleeeeey :))) 

insallah yarin tedavinin sonuc vermesi icin ac karnina olman gerekiyor demezler yine .. valla sinirlerim iyice harab olur o zaman :)

ya sevgili günlük ve sevgili arkadaslar, bütün bu agri sizi arasinda, agri kesici  ile kafa yapmayi da basardim ve ucurtmaya can verdim, kendimle gurur duyuyorum suan ;)

ama cok tuhaf bir ruh hali icindeyim, agladim ya acilde bir sürü, aglayisim birazda yalnizligimaydi, ben orda yalniz agri icinde yatarken, yan yatakta bi kadin vardi, ve basinda esi yada sevgilisi yada ne bilim nesi vardi, sefkatle basini oksuyordu kadinin, onlari görünce daha katilarak agladim, cok kötü oldum, annem babam uzakta, ve onlarin disinda basimi sefkatle oksayacak kimsem yok hayatta.

yapacak bisey de yok.

2 yorum:

Li'l iL dedi ki...

çok geçmiş olsun efenim..
valla son paragraf az biraz burktu içimi :(

CigDem dedi ki...

sagolun efenim ..
sanirim hastane insani duygusallastiriyor, yapacak bisey yok :(