Pazar, Kasım 21, 2010

Üşeniyorum Öyleyse Yarın!

bu basligi attim, cünkü hem bu kelime oyunu cok hosuma gidiyor hemde benim suan ki halimi gayet güzel anlatiyor.

Nasil üsengecim anlatamam! cidden anlatilacak gibi degil, Hastane falan derken, dinleneyim derken iyice tembellestim artik ben. Nasil u-dönüs yapicam bu durumdan bilemiyorum.

 Ailemin yanindayim suan, Bayram gayet coskulu ve güzel gecti buraya gelince, sabah Baklava aksam Kavurma, güzel bir üclü olduk. Dört gözle yeniden spora baslamayi bekliyorum. Vallahi!

Yazmak istedigim bir cok sey vardi aslinda, simdi basina gecince uctu gitti yine. Sosyal bir mesaj vermek istemiyorum topluma, ne haddime, öyle aklima geldigi gibi yaziyorum iste ben. Bu blogun bi günlük oldugunu unutmayalim lütfen :)
Sagda ki fotolarda bi annemin mis gibi ev Baklavasi vardi (offf ne ala biseydi yarabbim) .. ve bide Güncelin Bayramin ilk gün Firindan aldigi Baklava var .. bi önce bi sonra cekilmis foto tabiki :) o Baklava da cok nefis di .. Bu Bayram bana 5 Bayram yetecek kadar tatli yedim valla ...

Ben Sigarayi biraktim! yehuuuu :)) evet evet biraktim! bende inanamiyorum halen, benimki si bir protest iciciligiydi daha cok her zaman, kime niye protest, acaba bir gün anlatirmiyim bilmiyorum, cok ciddi ve cok özel bir mesele cünkü. 
Neyse bu protest durumundan icaben, ben inadina iciyordum, ve sirf bu yüzden birakmiyordum, cok icmiyordum ama allahtan, yani ezeli bir tiryakiligim hic olmadi, dedigim gibi Protest icicisiydim ben.

Hastalandigim haftalar, hastanede yatisim derken bir aydir ben sigara icmiyorum ve ayin sonunu ne kadar rahat getirebildigime sasiriyorum. Cüzdanimda sürekli para var, yemin ediyorum eskiden öyle degildi, Sigarayla beraber harcaniyormus para. Sigara zaten cok pahali birsey, ama sigara icince, yok cikalim bi kahve icelim bi takilalim falan derken, yemisim ya ben parami hep. Simdi ise, harca harca bitmiyor sanki param, gayet güzel bir durum acikcasi, benim harcamalarim ne kadar azmis megerse, haftada en fazla on euro harciyorum mutfak masrafina, egerki yemekhanede yemek yemez ve disariya cikmazsam. 
Gurur duyuyorum kendimle, cok ciddiyim. Sigarayi harbi biraktim.

Daha ne yazim diye düsündüm, yazacak birsey bulamayinca susmak mi lazim acaba? Haftaya Noel Pazari basliyor, ve ben yine ayni Stand da calisicam, aslinda baska bir Stand da is bulmaya calisacaktim ama Hastaneye yattigim icin basvuru yapamadim ve yine bu Stand'a kaldim. Gecen Yil parami caldi icinizden biri diye bir sürü Tantana yapmisti Stand sahibi, o gördügümüz muameleden sonra kesin onla calismam diyordum ama mecbur kalinca böyle oldu iste.
Eminim ki kadin kendisi cebe atti parayi, ortaklarina yutturmak icin hirsizlik hikayesini uydurdu bide üstüne üstlük bizi zan altinda birakti, bir ay boyunca hayvan gibi calis o buz gibi sogukta kar kis demeden, bide böyle bir seyle suclan .. hic hos degildi .. ama paraya da cok ihtiyacim var .. yapacak birsey yok.

Yani sizi Göttingen de, Johanniskirchhofun hemen basinda ki Stand'a bekliyorum arkadaslar, sicak sarabimiz vardir, alkolsüz icecekler de var .. gelipte oradaki zamani güzel gecirmemi saglayacak herkese duaciyim!

Dipnot: benim canim yine Sütlac cekiyor. Yandik.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Wowww - Nichtraucherin!

Süpersin :) Sakin geri baslama, ve o inati herneye yaptiysan at gitsin. Yaw insan inattan sigara icmeye baslarmi yaaa :)


Grüsse dich
Senem

ÇiğDem dedi ki...

Basliyormus senemcim sorma gitsin :)) insallah baslamiycam bir daha :))