Pazartesi, Aralık 20, 2010

tatil!

noel tatilini ailemle gecirmeye karar verdim ve bu gün tren biletimi aldim.

Aslinda Carola ile Amsterdam'a gitme planimiz vardi ama konaklayacak yer bulamadik, bulduklarimiz da cok cok pahaliydi .. ögrencilik haddimizi asmayalim dedik. Hem o hem ben, bu yili ailece gecirelim o vakit dedik.

Cok ihtiyacim da var buna .. sinirlerim cok yiprandi, Hastane olayini yeni yeni atlatiyorum üzerimden, hala sagligim yerine gelmis degil, üstüne bide bu sapik F olayi eklendi .. ailemle ve arkadaslarimla mutlu mesut bir hafta gecirmek ve iyi niyetli insanlar arasinda olmaya cok ama cok ihtiyacim var.

Allah herkese, ona dogru yolu göstercek aileyi nasip etsin. Allah herkese yanlislarini görüp de, ona dur diyecek arkadaslar nasip etsin. Allah herkese akil fikir ihsan eylesin.

Seviyorum sizleri, iyi niyetli ve vicdan sahibi ve sevgi dolu ailem ve arkadaslarim. 

Seviyorum sizleri.

2 yorum:

birdutmasali dedi ki...

sevgili Çiğdem merhaba,
Öncelikle güzel bir sene ve nice seneler diliyorum tüm sevdiklerinle..
2008de yazmış olduğun bir yorum beni sana ulaştırdı :)
eskilerden ses veren İlk yorum yazan dostlara merhaba diyordum bugün :)
dilerim her şey gönlünce geçebiliyordur haytatta ..
sağlık sevgi ve huzurla...

ÇiğDem dedi ki...

merhabalaaar ..

eskiden gelen bu merhaba beni cok mutlu etti .. cok tesekkür ediyorum vakit ayirip beni de düsündügün icin!

Ayni güzel dilekleri iade ediyorum ..

sevgiler ..