Pazartesi, Aralık 20, 2010

tatil!

noel tatilini ailemle gecirmeye karar verdim ve bu gün tren biletimi aldim.

Aslinda Carola ile Amsterdam'a gitme planimiz vardi ama konaklayacak yer bulamadik, bulduklarimiz da cok cok pahaliydi .. ögrencilik haddimizi asmayalim dedik. Hem o hem ben, bu yili ailece gecirelim o vakit dedik.

Cok ihtiyacim da var buna .. sinirlerim cok yiprandi, Hastane olayini yeni yeni atlatiyorum üzerimden, hala sagligim yerine gelmis degil, üstüne bide bu sapik F olayi eklendi .. ailemle ve arkadaslarimla mutlu mesut bir hafta gecirmek ve iyi niyetli insanlar arasinda olmaya cok ama cok ihtiyacim var.

Allah herkese, ona dogru yolu göstercek aileyi nasip etsin. Allah herkese yanlislarini görüp de, ona dur diyecek arkadaslar nasip etsin. Allah herkese akil fikir ihsan eylesin.

Seviyorum sizleri, iyi niyetli ve vicdan sahibi ve sevgi dolu ailem ve arkadaslarim. 

Seviyorum sizleri.

Cumartesi, Aralık 18, 2010

dökeyim icimi .. bitsin bu iskence ..

ben akillanmam diyorum bosa demiyorum gercekten ..

su son iki hafta ömrüm boyunca basima gelmemis seyler yasiyorum .. insanlarin nasil baska bir insana sebepsiz yere öfke ve kin duyabilecegini aklim almiyor .. nasil camurun ve cirkefin icinde olabileceklerini hic hic almiyor aklim.

Twitterde ki üyeligimden cok memnunum cok tatli insanlarla tanistim, cok sevdigim insanlar var orda, sanaldan gercek hayata tasidigim dostluklarim olustu. Böyle güzel tecrübeler edinince benim algimda bir sorun oldu sanirim .. herkesin iyi oldugunu düsünmeye basladim. Insanin icinde kötülük olmayinca .. herkesi kendi gibi saniyor.

F. ile tanistim orda, almanya ya okumaya gelmis, ilk görünüste sözde cagdas ve iyi niyetli bir insan gibi duruyordu .. israrla telefon numarami aldi ve benimle samimiyet kurmaya calisti. 
Bu cabasinin ardinda ki gercek niyeti ne yazik  ki cok gec anladim. Twitterda cok sevdigim bir ablam var, onunla Istanbulda da sahsen görüstüm ve gercekten cok sevdim. Bu ablamizin almanyada bir erkek kardesi varmis, F. ile ayni sehirde yasiyormus, ablamizda iyi niyetli düsünüp kardesi ile F.'yi tanistirmis fakat ablanin kardesi F.'yi hic begenmemis ve bir daha görüsmek istememis. Olaylar aslinda orada basliyor .. ben abla ile tanistigim icin benimle bu samimiyeti kurmaya calistigini anladim sonra .. bana kendini iyi niyetli gösterip benden laf alma pesine girmis megerse, bende saf saf konusuyorum onunla .. ne bileyim söyledigim her sözü kendine göre cevirip iftira atacagini? Telefon numarami alan F., beni her aksam arar oldu, isten daha cikmadan telefonum caliyor hergün, hergün ayri bir dedikodu hergün ayri bi laf .. Ablanin kardesinin onu begenmemesi cok koymus ona .. bende asik oldu ask acisi cekiyor diye ciddi anlamda acidim, ve ona destek olmak istedim .. arkadaslar böyle günler icin vardir degil mi?

F. benimle öyle samimi ki inanilmaz .. bir yandan da onla ortak arkadas olan kisilerden uyarilar aliyorum, dikkat et o ariza, herkesle satasiyor kavga ediyor fazla samimi olma .. bu güne kadar kendi bildigimi okudum ya ben .. bu sefer de ayni hatayi yaptim .. 

Benimle tanismak isteyen F.'yi, islerimin yogunlugu nedeniyle bir yere gidemedigimden evime davet ettim .. kacinci hatayi isledim, sayar mi icinizden biri? arada kacirabilirim ben cünkü. Gercekten her insanin icinde aslinda iyi niyetin yattigina inaniyorum ben. ama bu inanci yitirmek üzereyim.

F.'yi 3 gün boyunca evimde misafir ettim, elini cebine sokturmadim misafirim oldugu icin .. ben alkol kullanmiyorum saglik sorunlarim yüzünden ama ona ragmen, ilk gece F'inn evimde zil zurna sarhos olup sabaha kadar sarhoslugunu cektim. Yok ben evime gelen kimsenin yedigini ictigini saymam, hayatta huyum degildir, aksine herkes rahat etsin gönlünün istedigi olsun diye dört dönerim. F'ye de aynen öyle yaptim ama karsiliginda iki haftadir yasadigim seyler beni sinir hastasi etmek üzere ..

Bu üc gün icinde F'nin gercek yüzünü de gördüm ... sanal ortamda hanim hanimcik olan kadin, gercekte agzindan küfrü eksik etmeyen ileri derece de rahatsiz biri cikti .. ilk aksam carola da bendeydi  ve F'ye tahammül edemedi .. birincisi cok sesli konusuyor, kesin 100 kere komsular rahatsiz olacak diye sesini yükseltmemesi icin rica ettim .. ikincisi hep kendi konusuyor ve kimseyi dinleme nezaketinde bile bulunmuyor, ücüncüsü sürekli bir kavga ve gerginlik halinde insana saldiriyor. Carola o haftasonu sirf benim icin Göttingen'e gelmisti ama bu kadin gidene kadar benimle görüsmek istemedi.

Bende oldugu sürece Twitterda birisi ile kavga icine girdi .. suclu olan kendisi oldugu halde, cocugun burnundan emdigi sütü getirdi ve cocuga karsi resmen bir linc girisimi baslatti. 24 saat cep tlfnundan ve benim bilgisayardan internette gecirdi zamani, sürekli birilerine küfür edip emir vermeyle mesguldu, toplasam belki 5 saat uyumustur kavga etmekten zaman bulamadigi icin .. Istanbulda ki o ablamizin yüzünden bu kavga ettigi kisinin ona bulastigini düsünmeye basladi .. ki bulasan kendisi ben sahidim buna .. gece benim telefonumdan ablamizin cep numarasini alip gece kac kere arayip sms atmis, sabah tlfdaki bagrismasina uyandim .. Ablamiz aramis ve onunla bagrsi cagris hakaret .. allahim yarabbim .. uyandigimda tek düsündügüm sey "ben bu cirkefin icine nasil düstüm?" oldu.
Ablamiz o gün mide kanamasi gecirip hastaneye kaldirildi.. niye? F. yüzünden .. kadina iki dakka rahat vermedi, dünyaya dar etti resmen kardesi onu istemiyor diye .. basina tas yagsa artik ya o ablamizdan yada benden bilecek.

Üc gün boyunca sadece tatsizlik cikmasin ve artik gitsin diye onu memnun etmeye calistim, bu üc gün bana üc yil gibi geldi .. bir insan nasil böyle cirkef olur allahim? anlayamiyorum!!!

Aksam oldu bindirdim otobüse ve derin bir nefes aldim artik bu kabus gibi haftasonu gecti diye.

Ayni gün F. beni kendine sahit ilan etmis, ben olan olaylara tanikmisim, ve bu kavga ettigi kisi kendine saldirmis hakaret etmis .. cildirdim .. suclu kendisiyken beni yalanci sahit etti bi de kendine .. yok yok .. bu kadarini kaldiramam .. sucsuz birine karsi bi de onunla bir olamam .. F.'den rica ettim, lütfen beni dahil etme diye .. ondan sonra bu kadin bildigin piskopat oldu .. yani resmen kitapta ki hali ..
Dersde cok okudum gördüm ama sahicisinin olabilecegine inanmiyordum ...

Pazarda calisirken, bilmem kac tane sms yolladi .. ama neler neler ..ben hayatimda böyle küfürler böyle hakaretler isitmedim .. silmedim hepsi duruyor ayrica .. saniye basi tlf aciyor .. ve acmadim artik tlflarini .. o kadar biktim usandim ki .. anlatamam .. en ilginc mesaji su "asaglik face'ime girdim sifremi degistirdin dimi, allahindan bul adi" .. soka girdim resmen .. pazarda calisiyorum ve böyle bir sms geliyor .. nasil bir hastasin ? ne yapayim ben senin sifreni de face'ini de?! hala elim ayagim titriyor düsündükce .. 

iki gün süren yazili cagrili tacizden sonra telefon numarami degistirmek zorunda kaldim .. baska bir care göremedim artik .. bana sms yollayamayan F. bu sefer mail yazmaya basladi .. beni facebook da bloklamisti, sonra bi aksam facebooktan mesaj geldi ondan, baktim bloku kaldirmis, firsattan istifade o ara ben blokladim onu .. yoksa her cani sikildigindan bloku kaldirip bana hakaretli küfürlü mail yazacak ..
O maili anlatamam size .. screenshotu duruyor sahiciside var .. hatta buraya yükleyim mi diye düsündüm .. bir insanin nasil fantazi gücü olmasi gerekiyor, o kadar hakareti, küfürü ard arda siralamak icin? bilemiyorum ... Aldigim tehdidler dudak ucuklatan cinsten .. "oha mafya mi bu" falan oldum .. cidden ilginc tehdidler aldim .. hatta basima bisey gelecek olursa, sorumlusu F' dir bunu da belirteyim buradan, cok cok ciddiyim sirf onda bu potansiyeli gördügüm icin, telefon numarasini, adini sanini, adresini, her biseyini yazip bi kenara koydum .. nolur nolmaz .. o cins bir sapik cikti bu kadin.

facebook da blokladiktan sonra bana bütün erisim yollarini kapamis oldum, bu sefer Twitter da zehirini kusmaya devam etti .... ve hala ediyor .. hergün bir kac arkadas F.'nin onlara yazdigi mesaji iletiyorlar bana .. hakkimda büyük capta bir karalama kampanyasi baslamis .. F. issiz, 24 saat evde oturup internet basinda ömrünü geciren biri oldugu icin, bunu yapmak icin yeterince vakti sanirim .. hergün hakkimda ilginc yeni bir iddia duyuyorum .. en son bana Balina demis ve bunu geyigini hala yapiyor ..
F. asiri derece de kilolu bir kadin .. facebookda ve twitterda yillar önceki fotolarini paylasiyor .. bende niye diye merak ederdim hep .. megerse aldigi kilolari kimse görmesin diyeymis .. simdi anliyorum bende .. onun hakkinda bütün özel seyleri dedikodu olarak yaydigimi düsünüyor.. herkese onun dis görünüsüyle ilgili birsey söyledigimi saniyor .. ama ben hic birsey söylemedim simdiye kadar .. neden insanlarin kompleksleriyle insanlari kücük düsürmeye calisayim? ben o kadar aciz degilim .. ben onun hakkinda sisman oldugunu söylemeden o benim balina oldugumu yaymis .. asilsiz oldugunu biliyor, sonucta beni görenler de biliyor olup olmadigimi .. bana kimse inanmasin diye benden önce o öyle birsey yaymis .. iyi de F., ben senin gibi degilim ki .. ben hayatinda her zaman kimseye zarar gelmemesi icin cabalayan biriyim .. 

Senin gibi baska bir insan da tanimiyorum .. bu kadar acimasiz, vicdandan yoksun insanlari kücümsemek isteyen .. baskalarinin mutlulugu onu o kadar cok rahatsiz ediyor ki .. mutlu olmalarina engel olmaya calisiyor .. ona karsi gösterilen iyi niyeti bile ayaklariyla cigniyor .. o burdayken disarda tipi vardi ve camimin altinda bir kedi miyavlayip durdu, cami acinca da iceri atladi, ben o kediyi eve aldim diye F. alerji olmus , sokak kedilerini evime dolduruyormusum .. bu söyledigi seyler icinde ki en masumu .. ben bir ögrenci yurdunda yasiyorum, kendisi münihin en zengin semtinde yasiyormus ve sokak kedisi yokmus orda .. iyi de almanya da zaten sokak kedisi yok ki?! birakayim da tipi de donsun mu hayvan disarda? anlayamiyorum .. bu anlattigi seylerden kendisinin ve baska insanlarin zevk alip ta dedikodu yapmasini  ve bu anlatilanlara itibar edilmesi .. demek ki ona itibar edenler de onun gibi .. cidden sinir sistemimi cok yipratti bu cirkef kadin ..

Hala onun tek bir özelini kimseye anlatmis degilim .. anlatacak cok ama cok seyim varken .. o beni sürekli dilinden düsürmüyor ..ne kadar kiskanilcak bir hayatim varmis megerse .. F.'nin sayesinde anladim ..

Evime aldim, üc gün yedirdim icirdim, memnun etmek icin elimden geleni yaptim, bana bagirmasina ve arkadaslarimdan tut, bana ve bindigimiz otobüsün soförüne bile cemkirip beni rezil etmesine sesimi cikarmadim ..  simdide olur olmaz en agir seylerle itham ediyor beni .. ne kadar yalniz ve acizmis .. ne kadar mutluluktan ve huzurdan yoksun .. allahim akil fikir ihsan eyle ona .. acil ..

ölür müsün, öldürür müsün?