Cuma, Şubat 18, 2011

bi huzur bi nefes ola .. hemen ola ..

Önümüzde ki haftasonu bi Kongreye katilicam, hem heyecanli hem sevincliyim, ilk kez bu büyüklükte bir organizeye katilacagim icin, en son katilma firsatim oldugunda hastaneye yatmistim, bu sefer yine bi aksilik olmaz ve katilirim diye umud ediyorum.

Kalan sözlü sinavlarimin ilkini martin sonunda vermeyi düsünüyorum, Docentim hesabimi bozmazsa tabi. Eger martin ortasinda falan sinav tarihi verirse, Karnaval da Köln'e gitme plani da yatar gibi .. artik gelecek yila kalir. Bu yillik planim tamamdir, en gec Haziranda sinavlarimi basariyla vermis olmayi umud ediyorum, yil sonuna dogru da tezimi teslim edip en gec Kasimin ortasinda Diplomayi almayi ümid ediyorum, ondan sonra da, 12 yildir yapmak istedigimi yapip, hayatimi gecirmek istedigim sehirden istedigim gibi bir is bulup, Köln'e tasinacagim .. son 12 yili bunu gerceklestirme hayali ile gecirdim ve gercekten cok ama cok yakinlastim hayalimin gerceklesmesine.

Bi arkadasim cok sevdigi birseyi, cok hayalini kurdugu birseyi basardi ve Motor ehliyetini aldi, öyle cok sevindim ki onun adina, insanin hayalini gerceklestirmesi kadar güzel birsey yok sanirim. Artik sira bende, sen erdin muradina, sira bana geldi dedim. Cevabi, muradin ne, Ask mi? oldu ..

Yok yok ask falan degil, gecmisim asktan .. kendim icin istedigim tek sey, mutlu olabilecegimi düsündügüm o sehirde hayatimin bundan sonrasi icin temeli atip, hayal ettigim isi bulmak. Bir hastanenin yeni kurulan klinik psikoloji bölümüne basvuracagim önümüzde ki ay, yil sonuna bütün acik pozisyonlari kapatacaklarmis, acik acik yazmiyorum Hastanenin ismini falan cünkü korkuyorum, benden tüyo alip birileri basvurur ve elim bos kalirim diye :) Köln de Psikyatri hekimligi okuyan yunan arkadasimdan aldim bu tüyoyu, mutlaka basvurmam gerektigini söyledi, henüz kimsenin haberi olmadigi icin, gelen ilk basvurulari degerlendireceklermis. Allahim insallah olur .. gercekten istedigim tek sey, kendi ayaklarimin üzerinde durmak, o sehirde iyi bir is sahibi olabilmek ve hayatimi sifirdan kurabilmek. Bunu cok istiyorum, herseyden cok. 

Hersey yolunda giderse, ben Aralik ayinda ev ariyor olacagim .. aman tanrim düsüncesi bile beni heyecandan öldürebilecek durumda :)) 

dualarinizi eksik etmeyin nolur .. her duaya ihtiyacim var .. hayalimin gerceklesmesine dualarinizla birazcik olsun katkida bulunursaniz beni dünyanin en en en mutlu insani yaparsiniz .. Allahtan baska hic birsey istemiyorum, sadece bu hayalim gerceklessin ..

dua edenden de etmeyenden de allah razi olsun ..

iyilikler ve güzellikler sizinle olsun ..

Hiç yorum yok: