Cuma, Şubat 04, 2011

cabuk dön aramiza ..

Twitter manyakla dolu diyorum ve hergün yeni bir örnegi daha cikiyor ortaya.

Bu arada ben hesabimi sildim artik, en son Vatan haini olarak suclandim ve ortaya sürüldüm, mezhep farkindan dolayi. Mezhep söz konusu olmadan önce hic bir sorun yokken, cok sacma sapan kisiler tarafindan bu mezhep mevzuu yüzünden Vatan haini ve Türkiye icin ici yanmayan biri olarak suclanmaya baslandim. 
Bunu sorgulamak kimin haddine düser? Ne saniyorsunuz ki kendinizi, insanlarin size hesap vermesini bekliyorsunuz? gercekten öfkeliyim su an bu insanlara karsi .. Atatürkün kemikleri sizlayacak bu insanlar karsisinda!!
Insanlar ne garip ne kadar bos ve ne kadar at gözlüklü, hergün yeniden tecrübe etmeye baslayinca, artik hesabi kapamanin en mantikli eylem olacagini düsündüm.

Cok sevdigim birisi var Twitter de, Linet, Avusturya da yasayan, Yahudi kökenli bir Türk kizi. Dogru mu tanimladim bilmiyorum, umarim bir hata yapmamisimdir.
Benle beraber Linet de Vatan haini olarak suclandi ve linc girismine baslandi, ben basima gelen sacma olaylar yüzünden ve bu vatan haini ilan edilmelerden dolayi kapattigim günün aksami Linet'e linc girisimine baslamislar. 
Linetin hesabi bir fake imis, ve iki yil üzerinde ugrasilmis bu fake hesap olusturulmus, Face hesabi da fake mis, öyle bir kisi yokmus, internet calip cirpilan fotolarla düzenlenmis bir hesapmis.
Oha diyorum baska birsey demiyorum, kizin telefon numarasina kadar var bende, gercekten kim oldugunu biliyorum ve inaniyorum, Barlas'lar diye birileri varmis, kimdir nedir bilmem, dava acacaklarmis, savciya sikayet edeceklermis, hani baska is güc yok sanirim? Barlas'lar kim ki? valla tanimiyorum? korkmamiz gereken birileri mi nedir yani? ne bu insanlari korkutup savciliga sikayet etmekle tehdit etmeler ve ahkam kesmeler? 
Haydi diyelim ki fake bir hesap, aslinda yok öyle bisey, e madem böyle olduguna inaniyorsunuz, ne diye takip edip saatlerce muhabbet ediyorsunuz? Akil var mantik var, madem ortada bir aldatma var, siz kendinizi aldatmissiniz, bu konuda Linet'e bir suc aramak sacma, hem kendin diyorsun fake diye hemde kendi kendine muhattap oluyorsun. Olma o zaman! Secim senin degil mi? zorla mi takip ettiriyor? 

Tanri akil fikir ihsan eyle aciiiiiiil!!!!!

Linet gercek kisi olarak ve insan olarak, beyin kanamasi süphesiyle iki gün önce gece apar topar hastaneye kaldirildi, günlerce sacma sapan insanlar tarafindan hem isyerinden hemde özel telefonundan rahatsiz edildi, telefonu degistirmesine ragmen, insanlar rahat birakmadi ve sürekli onu insanlari suistimal etmekle sucladilar, bünyesi bu strese dayanamadi en sonunda. Kilcal damarlari patlamis ve su an müsade altinda.
Linetin hastaneye kaldirildigi gece dahi onunla ilgili "allah cezasini versin" "köpek gibi" "ohh olsun" vs. ifadeler kullanan ve hala onu suclamaya ve sanal lince devam eden herkesin kim cezasini verecek cok merak ediyorum?!?!!!! ...

Sizi cehennem bile kabul etmeyecek!!!! madem cennet ve cehenneme inaniyorsunuz, size Linetle beraber, siz cayir cayir yanarken, cennettin en güzide yerinden el sallayacagim :) 

Linet cabuk iyiles ve aramiza dön .. sana fake diyenlerin ve seni üzenlerin inadina dön geri ... 

Hiç yorum yok: