Çarşamba, Şubat 16, 2011

görünen köy kilavuz istemez

Ama bazen insanlar görmemekte inat ederler; mesela ben.

Gözümün icine dahi sokulsa birsey, görmek istemiyorsam, yok sayarim, olmamis sayarim, aptalin biriyim. 
Bu blogu artik sirf kendime kizmak ve kendimi azarlamak icin kullaniyormusum gibi hissediyorum kendimi. Almanca buna "Selbstgeißelung" derler herhalde, türkcesi nedir valla bilemedim. Sanirim ben aci cekmekten zevk alan biriyim. Öyle bi tespitte bulundum su an. Aci cekmek, kendini kötü hissetmek sanki iyi geliyor bana, sanki kendime bi bunu layik görüyorum, sanki.

Aman neyse, alemin derdi sizi mi gerdi simdi durup dururken dimi.

Cok güzel bir haber veriyorum, evet ... Emre geldi! 

Hala inanamiyorum, Pazartesi aksami camimin önünde bir ses duydum "bir ki diyarbakir bir ki diyarbakir" diye .. ses Emrenin di sanki, ama icimden yok artik, hangi ara vizesi cikti, haber vermeden gelmez, yok artik diyerek bi heyecanla cami actim, disarisi karanlikti, ama ala karanlikta iki kisi secebildim ve bunlardan birisi Eren di, digeri de Emre :)) sevincten nerdeyse camdan atlayasim geldi :)) valla .. inanamadim, bi kac kez "Emreeeee aaaaa Emreeeeee sen misin hakkaten" diye bagris cagris kaldim :) 
Sürpriz yapmak istemis, ki tam da sürpriz oldu :)) cok mutluyum arkadasimin artik burada olduguna, Emreyi cok seviyorum ve cok özlemistim, sanki o burda ya, bu sehir daha bir yasanilir bir hal aldi gibi. 
Bir yil Doktora tezi icin arastirma yapmak icin geldi ve bir yil beraberiz artik :)

Sirada Muhittin Ilknur ve Günes var .. onlar da vize bekliyorlar, vize ciktiginda onlarda burada olacak .. inanilmaz bir durum benim icin .. cok sevdigim insanlar yanimda olacak .. mutluluktan nah surada düsüp ölesim var yemin ederim :)

Iki Haftadir yine Pankreas agrilarim var, eskisi gibi siddetli degil ama yine agriyor ve kusmaya basladim yeniden, en son Karaciger degerleri kötü cikmisti yine, doktor yeni bir ilac vermisti halen aliyorum ve simdi doktora gitmeye korkuyorum. Yeniden hastaneye yatmam gerekir diye korkuyorum, istemiyorum, kesinlikle istemiyorum, bi daha kaldiramam diye korkuyorum acikcasi. Allah kimsenin basina vermesin, bu haftayi da atlatayim, gelecek haftaya hala agrilar devam ederse giderim, belki düzelme olur bu bir hafta icinde. Umud ediyorum ki öyle olur. Iyimisin diye soruyor herkes, hee hee cok iyiyim, ilaclari aliyorum, hersey yolunda diyorum, agrilarim var yine desem, itis kakis doktora göndermeye calisirlar diye korkuyorum. Hastayim ben valla normal degilim.

Bugün hava güzel .. disari cikiyorum o yüzden birazdan .. birazcik günes var, kacirmayalim.

Mutlu bir gün hepinize ..

Hiç yorum yok: