Cuma, Şubat 04, 2011

ne isteyebilirim ki?

Tanri herkese akil fikir versin, baska ne isteyebilirim ki? 

Kendi hayatina ceki düzen verecegine, baska insanlarin hayatini alt üst etmeye calisan bir insan icin dileyebilecegim tek sey bu. Houston duy sesimi, pek bi issiz gücsüzsün ki, bloguma girmekle vakit geciriyorsun, hemde güya cok yogun calistigin is saatlerinde .. kolay gelsin .. senin yüzünden kapadigim bu blogu geri actim, zira saklayacak birseyim yok, ben yazdiklarimin arkasindayim, kimsenin arkasindan giybet edip sonradan silmiyorum, o kadar da bi yürege sahibim, senin yoksun oldugun bir yürege. Benim hayatimi izlemek bu kadar iyi geliyorsa sana, sevap islemis sayarim kendimi, cok tesekkür ederim sana bu yüzden. Eminim yukarilarda bir yerde hesabima yaziliyordur bu yaptigim iyilikler :)

Defne Joy Foster'in ailesine bas sagligi diliyorum ve mekani cennet olsun diyorum .. ölmüs bir evlat ve bir annenin arkasindan konusan herkes aynaya baktiginda kendinden utanir insallah. 
Hangi sartlar altinda ölmüs olursa olsun, bu sekilde giybet etmek yakismiyor kimseye. Saygidan yoksun insanlarin ne kendine ne de baskalarina hayri olur.
Cok üzüldüm ölüm haberini duydugumda, illa bir leke sürüp öyle yolcu edilmek istendi, herkes kendi yaptigindan sorumludur ve kimseye hesap sormak düsmez. Hele ki bu kimse Hincal Uluc ise, diyecek baska sey yok, herkes kendi seviyesi kadar konusur.

Defne Joy Foster en basta bir insan, sonra bir evlat ve o da bir  Anne Babanin evladi, o Ebeveyne de mi saygi yok icimizde? yazik ..

Bu haftasonu gecsin, önümüzde ki haftasonu cok cok güzel olacak. Heyecanla günlerin gecmesini bekliyorum, niye mi? cok güzel seyler olacak da o yüzden, gercekten cok güzel seyler, böyle bulutlar üzerinde gibiyim .. öyle de bi ucasim var su an .. hayat yinede cok güzel, valla be, cok güzel.

Hiç yorum yok: