Pazartesi, Şubat 14, 2011

yogun Trafik .. her bakimdan ..

ne bicim bir gün bu 14 Subat?! 

yilda bir kez sevgilisini hatirlamak icin yarisiyor herkes desem yeridir.

En güzel gülleri göndermeye calisanlar, en güzel hediyeyi almaya calisanlar, bi'de sürekli her tür sosyal platformda bunu herkesle paylasma geregi duyan insanlar adina üzülüyorum aslinda. Ne mutlu sevgiliniz yada esiniz bugün sizi hatirlamis, ya peki böyle insanin gözüne sokulan bir günde de hatirlamasalardi, haliniz nice olacakti acaba?

Sizleri kim toparlayacakti bilemiyorum.

Olmasin öyle bir sevdigim, beni böyle sonradan görme bir günde, her yerden gözüne gözüne sokularak hatirlatilan bir günde hatirlamasin, o zaman sevdigini anlarim. 
Fakat bu hic hatirlamasin, hep Öküz olsun anlamina gelmez tabii ki. Kendi özel gününü yaratsin, kimseyle paylasmak zorunda olmadigimiz bir gün, sadece iki kisiye ait bir gün, sadece bir kisinin hatirlandigi ve sevildigi icin yapilan bir eylem olsun. Sahsa münhasir olsun. 

Bugün niye bloguma bu kadar cok insan bakti anlamiyorum, her zaman ki sacmaliklari yazdim, bugün degisik olan neydi? inanilmaz bi patlama olmus girislerde, allaskina biriniz söylesin, neyi aradiniz da geldiniz buldunuz beni? cidden cok merak ediyorum ..
Dogru insandan, sadece yilin bir günü degil, cat kapi cicekler almak ve hic ummadiginiz bir anda sevildiginizi duymak dilegiyle, aslinda gereksiz olan bir gününüz kutlu olsun ..

Sevgiyle kalin, sevilerek kalin, sevmekten geri kalmayin ..

Hiç yorum yok: