Pazar, Mart 06, 2011

iyi pazarlar ..

Dün hic ders calismadigim icin, bu sabah erkenden kalkip kitaplarimin basina oturdum, gurur duyuyorum kendimle :)

Cumartesiyi alisverise ayirmistim dün, beraber kahvalti yaptiktan sonra Emre ile beraber magazalar kapanana kadar, kot, gömlek, kazak, corap, ceket ne bulduysak aldik. Magazalarin ici cok sicakti ve disarisi cok soguktu, gir cik derken terli terli soguk carpti sanirim, aksam inanilmaz bir bas agrisi cektim ve o yüzden bir sayfa bile okuyamadim. Hasta olacagimi sanmistim ama cok sükür sabah cok dinc kalktim yataktan. 
Cok eglenceli bir Cumartesiydi ama, yani hasta olsaydim dahi gam yemezdim :) alisverisin arasinda kendimizi ödüllendirmek icin bir kahve ictik uzun uzun muhabbet ettik, Emrenin burada olmasina ne kadar seviniyorum anlatamam, insan sevdiklerine kavusunca onlari yokluklarinda aslinda ne kadar cok özledigini anliyor.

Emre evde buldu, 1marttan beri kendi evinde kaliyor, allahtan esyali ev buldu ve esya dizme derdinden kurtuldu, geri kalan ufak tefekleri hep beraber imece usulü ayarlamaya calistik, artik yavas yavas dizeriz herseyini, en azindan caydanligi var bile :)) en önemli esya caydanlik zira :))

Sinavima cok az zaman kaldi, basariyla verip devamini getirecegimi umuyorum. 

Herseyin cok güzel olacagindan hic süphem yok, evet evet, hersey cok güzel olacak.

Ailenizin Psikologu cigdem, cok yakinda :)

mutlu pazarlar hepinize!

Hiç yorum yok: