Pazar, Haziran 26, 2011

Deniz üstünde Fener ..

günlerdir saatlerce dinledigim bu muhtesem Karadeniz türküsünü paylasmak istiyorum sizlerle ..

Selcuk Balci - deniz üstünde Fener



deniz üstünde fener bir yanar bir de söner
bu kaybana sevdaluk ne yana olsa döner
bu kaybana sevdaluk kırk tarafa da döner


duman gelur dereden kapatur daği taşi
sevduğumun yüzünden durmaz gözümün yaşi
gel kaçalum sevduğum dağlarun arkasinda
yandımda öleceğum bu yürek yarasından...

Selcuk Balci ile gecen yil "ayrilamam" parcasini dinleyerek tanistim ilk kez .. ve o günden bu yana sürekli takip ediyorum. Karadeniz müzigine cok farkli bir tini getirdi bence, daha cok seviyorum Karadeniz müzigini onunla tanisali .. her parcasi ayri duygu yüklü, sesi ve kemencesiyle birlikte, ilk kez Kemencenin aglamasi ne anlama gelir onu dinledigimde anladim.


umarim sizler de seversiniz.

Hiç yorum yok: