Perşembe, Haziran 16, 2011

Merhaba ..

Uzun bir aradan sonra bugün ilk kez aciyorum blogumu.


Saglik sorunlarimdan dolayi (evet, hic sasirilcak bir durum degil ..) bir süre yazamadim malum hastane dönemi ve iyilesme fasli derken yeniden toparlaniyorum, insallah yakinda atlatmis olacagim herseyi.


Simdi cok fazla ne yazayim bilmiyorum acikcasi .. kendimi uzun zaman görmedigim ve ne konusacagimi bilemedigim bir arkadasimla karsi karsiya gelmis gibi hissediyorum.


Bunca hengame icinde sinavlarimi asmadim ama .. her ne hikmetse gercekten istedigim gibi yapmayi basardim ve yolun sonunda isik görmeye basladim :) simdi bütün enerjimi tezime ayirdim ..


Hayat güzel, herseye ve sacma sapan insanlara ragmen .. birakin herkes kendi sorunlariyla debelensin, siz hayatinizi güzellestirmeye ve doya doya yasamaya bakin. Insan hic birsey yüzünden kendini üzmemeli .. bunu ögrendim .. olan sagliginiza oluyor .. ve saglik herseyden önemli.


Mutlu ve huzurlu ve saglik dolu bir yaz olsun hepimiz icin ..

Hiç yorum yok: