Cuma, Temmuz 15, 2011

13 insan + 13 anne + 13 baba + 13 kardeş + 13 eş + 13 sevgili + 13 bebek = çok kişi öldük

13 Cenaze kalkiyor bugün. 

Hala idrak edemiyorum. BDP'nin meclise girmesinden sonra artik, bir daha sehit haberleri, catisma haberleri, ölüm haberleri almayiz diye düsünüyordum. Ne geregi vardi? 13 gencecik, hayatinin baharinda olan fidanlari niye topraga vermeliyiz simdi? ne icin? Bir avuc Toprak bu aciyi dindirebilir mi? 

Hala idrak edemiyorum.

Bir tarafta Kürtlere düsman olan arkadaslarim var. Onlar da öfkelerini bu sekilde yasiyor, öfkelenmemiz gereken Kürt kardeslerimiz degil, bizi birbirimize düsürenler. Kopmamasi gereken bir bütünüz, bizi koparmaya, düsman etmeye calisanlara dogru yöneltmemiz gerekiyor öfkemizi, birbirimizi yok ederek hic birsey elde edemeyiz.

BDP'mi yoksa PKK'mi yoksa AKP'mi, kimin nerede nasil parmagi varsa bu islerde, artik yeter, iki tarafta da yeterince Can kaybi yasandi, artik ne Mehmetcikler ölsün, nede köyde ki anneler öfkeyle dolan cocuklarini daglara evlatlik versin. Yeter artik.

Tahammülüm kalmadi benim artik. Gündem de Sehit ve catisma haberleri istemiyorum, ücüncü dünya ülkesi degiliz biz, bambaska yerlerde olmaliydik millet olarak.

Basimiz sag olsun .. kac kere öldük, kac kere ölüyoruz, kirdirmasinlar artik bizi birbirimize ..

13 insan + 13 anne + 13 baba + 13 kardeş + 13 eş + 13 sevgili + 13 bebek = çok kişi öldük

Hiç yorum yok: