Cumartesi, Temmuz 02, 2011

2 Temmuz sivas katliami - unutan ve anmayan bizden degildir ..

Ne aci bir tarih .. bu gün hepimizin ayibi .. Türkiye tarihinde yasanmis aci olaylardan birisi .. ne yazik ki birisi demek zorunda kaliyorum cünkü tarihimizde bir den fazla böyle aci ile anilan günler var. 

Belki sadece bilincaltimin sonucunda olan birseydir ama, bu günü anmayan ve unutan kisilerin duyarsiz olduklarini, duyarsiz olmakla birlikte, bu yapilani anlayisla karsiladiklarini düsünüyorum. Yakanlardan daha farksiz göremiyorum onlari. Böyle düsünmemeye calisiyorum ama kendime mani olamiyorum, bir insan nasil olur böyle bir günde, 33 insanin atesler icinde cigliklar icinde canini vermis oldugu bir günde, bir tek kelime bile söyleme geregi duymaz? Hayvanlar dan ne farkimiz kalir??

Hayatinin baharinda, daha gencecik insanlar, tekbir getiren yobazlarin onlari hayvan gibi otele sürmeleri ve oteli atese vermeleri sonucunda hayatini kaybetti.

Bu olaylara sessiz kalanlara ne diyebilirim daha? ne diyebiliriz daha?

Olanlari unutarak ve bu günü sacma sapan bir sürü seye ayirip bir kere bile canini kaybedenleri anmayarak geciren herkesi kiniyorum! Bu sekilde davranarak bu ayibi daha da tasinmaz hale getiriyorlar .. daha da suclu oluyorlar ..






Onlar canlarini, halaylar esliginde gittikleri Pir Sultan Abdal Senliklerine, Sivas'ta biraktilar:




 


 


nurlar ve isiklar icinde yatsinlar .. allah ailelerine sonsuz sabirlar versin her daim ..

Hiç yorum yok: