Cuma, Temmuz 01, 2011

bu gece Göttingen'de "nacht der Kulturen" gecesi, ama ne yazik ki yagmurdan kapi önüne adim atilamiyor suan ! Bir sürü Konser ve kültürel etkinlik maalesef suya düstü.
Yarin aksam kaldigim yurdun yaz eglencesi var, ve yarinda hava hem soguk hemde yagmurlu olacakmis .. cok eglenceli olmayabilir bu yüzden. Ama bu keyfimi yinede bozmuyor cünkü yarin Carola Göttingen'e dönmüs oluyor!! Staj'i bitti ve artik yine burda olacak! nasil seviniyorum anlatamam :)
Bunun yani sira, yarin Victoria erkek arkadasiyla beraber buraya geliyor, Pazar gününe kadar kalacaklar, birazcik üniversite döneminin ilk yillari gibi olacakmis gibi geliyor bana, yine ücümüz bir arada olacagiz, uzun zamandir ücümüz bir arada olamamistik, icim de ki sevinci anlatmam mümkün degil!!

Yarin aksam topluca benim balkonda mangal yapacagiz, mangali yakma görevini Güncel simdiden üstlendi galiba :) istemeye istemeye, Emre, Burak, kizlar ve ardindan hep beraber yaz eglencesine katilacagiz, icabinda sabaha kadar :) bana alkol hala yasak ama bu eglenmeme hicte mani degil .. tam tersine, neredeyse 10 aydir alkol kullanmadim ve kendimi cok iyi hissediyorum, gercekten insan kendini yeniliyor biraz, hem daha saglikli hem zihinsel olarak daha dinc oluyor insan. Bisey daha farkettim, alkol hakikaten kilo aldiriyormus :) alkol almamanin olumlu bir yan etkisi diyelim buna :) onun disinda gercekten iyiyim suan .. düzenli kan tahlillerim yapiliyor, bu durumumun hep kontrol altinda olmasini ve sagligimin hep daha iyiye gitmesine sagliyor, hani bi sekilde hakkimda bunu illa merak eden birileri vardir belki diye yazayim dedim, cok iyiyim ben valla :))

Cok mutluyum, hayat eski halini alacak, belki o yüzden biraz, belkide cok sevdigim arkadasim artik yeniden yanimda olacak diye .. hayat güzel be .. hersey yolunda .. :)) isteyen didissin dursun, hic umrumda degil .. hic ..

Evet kesinlikle, kisi nereye gitmek istedigini biliyorsa, dünya hakikaten bir yana cekiliyormus ..

ben geliyorum .. :)

Hiç yorum yok: